pátek 21. srpna 2009

V Černé díře, dne 21.8.

Přípravné cviky na zázrak

Čekat se zavřenýma očima
před prázdnou parcelou

dokud tam nebude znovu stát

starý dům s otevřenými dveřmi


Tak dlouho se dívat
na stojící hodiny
dokud se sekundová ručička
opět nerozběhne

Myslet na tebe tak dlouho
dokud láska

k tobě
nebude smět být opět šťastná


Probuzení mrtvých
k životu
pak bude
úplná hračka

...

Keř se srdcovitými listy

Teplý letní déšť:
Když padne těžká kapka

zachvěje se celý list

Tak se mi pokaždé zachvěje srdce

když na ně padne tvé jméno

...

Pokus přizpůsobit se

Prý se s tím musím smířit
a nemám se ptát

proč musím
a nemám se ptát

proč
se nemám ptát


...

Bez tebe

Bez tebe
ne nic
ale ne totéž


Bez tebe
ne nic
ale možná méně

Ne nic
ale méně
a méně

Bez tebe
možná ne nic

ale už ne moc

Erich Fried - Básně lásky, strachu a hněvu
- jedna z mých vysoce oblíbených básnických sbírek -

Ve středu jsem čirou náhodou na mé oblíbené zastávce metra potkala Dáší.
A ona: "Nezopakujeme někdy příští týden tu naší před dvěma lety nevydařenou akci?"

A : "Ehm, mohly bychom...Hm...nevydařenou? Zas tak strašné to nebylo... Nakonec to dopadlo docela hezky..."

A ona: "Jééé, promiň, já zapomněla!"

A : "Tak asi nezopakujem, viď?"
A ona: "Tak třeba jindy... Začátkem příštího týdne se sejdeme ve městě... Co ty na to?"
A : "OK, moc ráda. Tak napiš..."


- - - konec 220. příspěvku - - -
...ty dvojky jsou příznačné, ale nebyl to původní záměr
...


Nakonec jsem si místo opíjení do němoty vybrala hňácání švestkových knedlíků a kadeřnici... Jsem já to ale "dospělá" ;D S naší kadeřnicí Aničkou se skvěle povídá :) A teď, když nemůžu spát, začínám přemýšlet o tom kýblu čokoládové zmrzliny, který se skrývá v mrazáku... Je mi smutno...

Žádné komentáře: