pondělí 24. srpna 2009

Hledá se kvalitní Infadolan

Aktualizace - 26-27/8 ...dorazil pohled z Mostaru a Infadolan zdá se býti nalezen (kéž by tomu tak opravdu bylo). Tyto dvě informace spolu nemají zas až takovou souvislost, nicméně jsou nezbytné.


Nejdřív to docela dost bolí. Neubráníte se takovým těm slzám, co vám vytrysknou ani nevíte jak. A pak strup. Proces hojení je doprovázen nepříjemným pocitem svědění. A to pak chvilku trvá, když si do toho se zaujetím rýpete... :D Jeden můj nejmenovaný spolužák strupy jí. To já tedy ne. Bráškovi strupy z fotbalu zalepujeme, aby do nich neryl...
...
Když se teď tak koukám na tu jizvu na levé holeni, vzpomínám si nejprve na to, jak jsme s Háňou jako malé blbly v potoce. V Jizerkách, v gumákách. Bylo to super. Stavěly jsme mosty, přehrady, hráze... Jen jsem pak spadla na ten ostrý kámen. A dlouho se to hojilo. Z hojení si pamatuji asi už jen rychlostehy a nepálivou dezinfekci s jodem. Betadine.
...
Potřebuju mega náplast.


Když nacházíte staré majáky v zapomenutých sešitech a pořádáte zeleno-čajové dýchánky v uzavřené společnosti, je vám občas docela krásně. S knihou, samozřejmě... Čímž ovšem nijak nezastírám, že ve dvou je to většinou lepší... (Ne, není to zas tak hrozné. Zatím jsem měla každý den důvod k umytí hlavy a nacházela jsem červencové fotografie :) )
Takže jsem se včera vyrazila socializovat. A vzala jsem to opravdu vážně. Zodpovědně.
Nejprve jsem provětrala psíka vážícího 6,3 kg a prošla kus toho parku s trilobity, kde je koupaliště s ledově studenou vodou. Pak jsem se vydala popíjet zelený čaj a nakonec i Aztéckou pláž (tu doporučuji, ten čaj ne...dole byly sinice).
Gentlemani nevymřeli. Stále ještě existují chlapci, kteří, když už s vámi nemohou dojet až domů, počkají, než nasednete do tramvaje...za tmy.
Na konečnou pro mě v noci, tudíž v ještě Černější díře, přišla maminka. Tekly jí slzy. Že prý ten pán leží na gauči, a místo toho, aby střežil svou jedinou dceru jako oko v hlavě, má plnou pusu chipsů a povídá něco o tom, že jít za tmy je stejné, jako jít za světla. ...
Není smečka jako smečka. To si z toho odnáším já.
...
Přestože jsem byla ve světluškách, získala jsem Tři kapky rosy a nejvíc ze všeho jsem milovala noční bojovky, Černou dírou opravdu raději chodím za světla...ač to může znít skoro jako oxymoron.
Potmě v lese uprostřed ničeho se stále nebojím, ale můj strach z nočních ulic vzrůstá. Pravděpodobně přímo úměrně s tím, jak klesá počet lidí požadujících, abych napsala, že jsem v pořádku doma...
- A na to by mi tatínek řekl, že když jsem teda získala ty svoje Tři kapky čehosi, musela jsem také dokázat minimálně 12 hodin mlčet... ;) (Ach, ano...a sama tomu stále ještě nemohu uvěřit :D)


Rozdíl v závislosti na C8H11N (FEA) a kokainu je ten, že jak vaše okolí, i vy sami si přejete, abyste do toho zase spadli. Najít ideálního dealera je těžké... Prý podvědomě po čuchu - tudíž bych už s žádným potencionálním dealerem neměla chodit cvičit ;D. ...a kdo je ideální dealer? Nejspíš ten, kterému jste zároveň vrchním dodavatelem...


A jen tak mimochodem...kromě toho, že se těším za pletivo, těším se před tím ještě do kraje tekutých švestek... Bude to taková pěkná tečka za těmi polopražskými prázdninami :)
...a navíc poznám někoho, kdo nocoval v mojí posteli, a to se vždycky hodí.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

C8H11N? Když už tak C6H5-(CH2)2-NH2, určitě nikdy ne sumárně. Teď už je to phenylethylamine (častěji phenethylamine) - fenylethylamin (popř. 1-fenylethan-2-amin nebo moderně fenylethylazan): fenyl(C6H5-)ethyl(-CH2-CH2-)amin(-NH2).

Anonymní řekl(a)...

abc

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...

I wish not concur on it. I over polite post. Particularly the designation attracted me to study the whole story.

Anonymní řekl(a)...

Good post and this post helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.

Anonymní řekl(a)...

Easily I to but I contemplate the collection should acquire more info then it has.

Anonymní řekl(a)...

Diky za zajimavy blog

Anonymní řekl(a)...

Hello, i think that i saw you visited my website thus
i came to “return the favor”.I am trying to find
things to enhance my website!I suppose its ok to use
a few of your ideas!!

Feel free to visit my webpage cheap online car insurance companies