pátek 5. června 2009

Dojmy. Z možného i nemožného.

Dnes opět nedojde na skříně a šuplíky. Ale už se to blíží... ;)
Slibuju (hlavně sama sobě).

-MOŽNÉ-
Blue Van byl fajn - moderátoři mě nadchli :)
Francouzský rap je dobrý.
Slečna D. má hlas jako zvon.
Břišní tanečnice nezklamaly.
Ten zrzavý Brit moc hezky zpívá.
Spolubyččině bratru sluší buřinka.
K Tomíkovi kšiltovka prostě nesedí.
Alpha Slam-kluk má rád slovo "Voe".
Hrošokožec má k tomu všemu ještě i herecké nadání :D
Sice jsme nevydražili britskou zrzku, ale jednu "rockovou" panenku máme.
A slunce? Slunce vyšlo, protože když je Blue Van, tak musí (a taky proto, že se o to Elegán s Tou, co má hlavu plnou hmyzu, vsadili)...a pak je i na sukni.

...tak asi toto a spousta jiných dojmů.

-NEMOŽNÉ-
...a teď už mám vážně pocit, že si ze mě někdo střílí.
Snažím se uzavřít tajnou dohodu sama se sebou, že už se k této věci nadále nebudu vyjadřovat, že je to snad i pod mou úroveň..., ale pokaždé mě to znova dostane.
Vím, že na to nemám právo, ale svým způsobem mě to uráží. TEČKA
Stejně tak, jako se někdo může tvářit hrdě a mít radost, mohu se i já tvářit znechuceně a být zklamaná.
Nedovolím si skončit bez jedné nepatrné poznámky... Jako by snad ta barva očí byla jedinečná, kdežto to ostatní ne. A co je vlastně přesně účelem? Co za tím vězí?

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nechapu :-(
Míša

Maya řekl(a)...

Nechápeš o čem píšu nebo nechápeš stejně jako já?
Líbil se vám dvěma hrdličkám Blue Van? :-)

Anonymní řekl(a)...

Nechapu, o cem pises :-(

A libil moc, jen cesta tam a zpet je zazitek na cely zivot :-D Jsme dorazili domu nekdy kolem desaty - totalne mrtvy.. :-)
Jsem pak ani uz nesla k ty Terce..

Prej na Blue Vanu byl i Martin s Kmentem.. Je to pravda nebo zas kecu na entou? :-)

Anonymní řekl(a)...

Howdy just wanted to give you a quick heads up. The words in your content seem to be running off the screen in Internet explorer.
I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with browser compatibility but I thought I'd post to let you know.
The style and design look great though! Hope you get the problem fixed
soon. Kudos

Here is my web blog: progressive commercial vehicle *cheapcarinsurance.jamescitycomputer.com*