pondělí 4. května 2009

"Mám jasno" ...docela:)


206. článek

4. máje 2006 jsem podruhé začala vyťukávat. V prvním článku jsem se tenkrát nechtěla vracet k onomu monotematu...Příznačné.


3. narozeniny hvězduplné tmy


Občas má zataženo, ale třeba v sobotu se strašně rychle setmělo a pak pomalu vylezly... Bílé tečky. A jedna jako by blikala...přesněji řečeno pulzovala ;) Bylo jasno.

Občas je černočerná, občas náderně tmavě modrá...



Ještě mi chybí pečlivě uložit dva na papír zachycené momenty a jeden obzvlášť důležitý upomínkový předmět. Žirafu nad stolem jsem obtěžkala kolem krku.
TAK!
Doma to bylo o poznání jednodušší. Je pravda, že ta skřín vpravo vypadala prázdně, ale zas tam netrávím tolik času.



...na spinningu jsem chvílemi na nic nemyslela.
Ale ty Kabáty pouštět nemusel :D ...nejsou to úplně moji favoriti.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Excellent post. I was checking continuously this blog and I am impressed!

Very helpful information specially the last part :) I care for such information much.
I was seeking this certain information for a long time.
Thank you and best of luck.

my website ... cheapest auto insurance quotes