úterý 28. dubna 2009

Záliba v citacích o citech. ROZUMné.

Facebook - nebudu se k němu nějak obecně vyjadřovat. Trošku ho zkritizuji, ale pak také náležitě vychválím...a zaměřím se na konkrétní případy.

Statusy "přátel" na Facebooku jsou občas šílené. Zvlášť, když si čtete, co právě dělá dívka, s kterou jste chodili do třetí třídy. Stále miluje koně a honí se jí hlavou všemožné zvířecí nemoci a důvody, proč její hřebeček pokulhává.
Stejně tak se mi nelíbí kvízy, které si neustále vyplňuje jeden můj cholerický spolužák - ano, ať si zjišťuje, jestli je v posteli jednička, zda přitahuje dívky bez jednoho prstu na noze nebo třeba jestli to preferuje nahoře nebo dole (což by měl vědět nejlépe sám), ale publikovat to nemusí ;)
Občas zanadávám na nespočet requestů, přiznávám.

ALE

Propracované spolubydliččiny statusy, jako například: "Michaela Vebrová is poised to poison you with her poise: although she suffers from mareklessness, she actually likes water containing chlorine. And has become a third conditional professional."
NEBO
Karibské fotky mé vzdálené příbuzné a statusy starých bratrů skautů z Bělohorského oddílu, mě nesmírně obohacují.
...na spolubydliččin status odpovídám: "Marie Salomonová admires her roomie and thinks she has something in common with her - she also suffers from "lessness" of a person beginning with "mar"."
U fotek z Karibiku se vždycky pěkně zasním a dnešní status Kuduka, skautíka bělohorského, který obsahoval pouze link na výbornou stránku, kvůli které vlastně píšu celý tenhle článek, mě nesmírně obohatil...

Než přejdu k psaní o výše zmíněné stránce, dovolte, abych se vyjádřila k mému virtuální farmaření. Před pár dny jsem ještě pečlivě sázela rajčata, jahody, kukuřici, rýži, pšenici a brambory, ale...jak tak nějak postupně všechno vzdávám, přestala jsem i s tím :)
A ještě něco...jednu dobu jsem chtěla mít v kolonce "Relationship status" něco jako "In a relationship with ...", ale nyní si uvědomuji, že úplně stačilo to "In Relationship"...


A teď už k té výborné stránce - "Personal Development for Smart People"! Četla jsem zatím jen pár článků, ale dva z nich mě zvlášť zaujaly.
Podotýkám, že stránky jsou v angličtině ;)
První: http://www.stevepavlina.com/blog/2005/12/graduating-college-in-3-semesters/
Druhý: http://www.stevepavlina.com/blog/2005/08/how-to-decide-when-to-end-a-long-term-relationship/
- klikla jsem na jeden z článků v "best of", jehož titulek mě zaujal - tedy, ony jsou všechny ty titulky poutavé, ale uznejte, že tento...
...a dovolím si něco odcitovat:

"(...) There will be pros and cons in every relationship, so how do you know if yours are fatal or tolerable or even wonderful? The cons tell you to leave, while the pros tell you to stay. Plus you’re required to predict future pros and cons, so how are you going to predict the future of your relationship? Who’s to say if your problems are temporary or permanent?"
...
"(...) Did the person making the stay-or-leave decision feel s/he made the correct choice years later? If the couple stayed together, did the relationship blossom into something great or decline into resentment? And if they broke up, did they find new happiness or experience everlasting regret over leaving?"
...
"(...) Or a relationship with a workaholic who makes 10x your income? Would you like to know how such relationships tend to work out if the couple stays together vs. if they break up?"
...
"Kirshenbaum explains that where a break-up is recommended, it’s because most people who chose to stay together in that situation were unhappy, while most people who left were happier for it. So long-term happiness is the key criteria used, meaning the happiness of the individual making the stay-or-leave decision, not the (ex-)partner."

- celý ten článek je o knize, která může soužit jako návod pro jakousi "vztahovou diagnostiku"...nakonci je uvedeno asi 11 otázek (z celkových 36), které si můžete položit... Je to vskutku zajímavé :D

Jedna paní říkala, ať nechám rozum pracovat..., ale ať se nesnažím obelhat sebe samu. Někdo jiný zas říkal, že jsem si něco vysnila. Mám pocit, že v některých záležitostech stojí rozum na vedlejší koleji..., i když v případě "vyléční se" by se měl člověk asi přemoci...



Zdá se mi, že je to horší a horší...dnešní ráno bylo zase kritické. Není příjemné se budit se slanýma očima...


Opět jsem nenašla žádný vhodný obrázek...v pátek bude...

Žádné komentáře: