úterý 15. července 2008

Ťuťuťu,ňuňuňu drahoušku... uááá, únava!


Tak už jsem druhý den přesvědčována, že jsou mrňata moc fajn, jenže jen do té doby, než se o ně máte starat celý den...Ne, vlastně ne tak úplně, klidně bych se starala o mimčo, které ještě nemluví a jen se batolí...to bych klidně i vyměňovla ty plínky... Emouš je vážně číslo...! Vypadala u nás na návštěvě se svou maminkou vždycky taková milá, hodná, usměvavá a poslušná! "Čuááát!; Máma žikaua, že dostanu mlíkóóó!; Nebudu, neci, nenene!; Mauško, podíuej!..." a mnohé další hlášky, které tahle moje klientka pronesla, už mi lezou na mozek... Chudák babi s tím věčným "Hana má kašel...". Ale teď už je ta holčička moc hodná a já stále vydělávám :) ! (ne, to je jen legrace!) Emouš je nahoře v postýlce, vypila mlíkóóó, dostala ňuňu, vyčistila zoubky a ulehla do pytue... Odpočinek... pro ní, po jejím hopskání a šplhání na hřišti a po schodech, po ježdění na slonovi a stavení komínů a pro mě, po neustálém zachraňování někde vysoko se nacházejícího dítěte, připravování svačinek, pitíček a botiček a vůbec, po tom celodenním skákání za tou divoškou...
...A proto je tohle asi tak vše, co vám k mé brigádě napíšu (minimálně prozatím). Potřebuju si oddychnout a ne jen nic spojeného s dětmi nedělat, ale ani na nic podobného nemyslet. Už vůbec o tom tedy nemohu psát, že? Spi sladce, dítko milé, doufám, že mě zítra moc brzo nevzbudíš...

- inu, nakonec musím říci, že je ten ďáblík taková celkem účinná psychická antikoncepce;D

Touto svou tvrdou prací si vydělám přesně na ten náš dlouho plánovaný výlet do Českého ráje. Sice pořád věřím tomu, že mi aspoň mamá něco přidá, ale co už...aspoň si nedělám hlavu z toho, že bych měla hladovět. Peníze budou a já se už vážně nemůžu dočkat, až za necelé čtyři dny uvidím toho, co je před N, nasedneme do auta spolu s Damem a Miši a frrr...! Oooch, jak já se těším:o)
Miláčik si tu celý den kope do míče, což mi občas leze na nervy (ale je to lepší, než kdybych si musela kopat s ním...)... Čím dál tím víc si uvědomuju, jaký je to zlatíčko... Papá i něco jiného, než jen suché těstoviny a suchou rýži a jahodový jogurt, umí si utřít zadeček, zavazuje si tkaničky a neřve na mě něco o mlíkůůů:D
- a už je to zas tady, po posledních dvou dnech mám plnou hlavu kostiček dupla, panenky BabyBorn a suchých corn flakes...uááá, zítra si nechám při očkování předepsat další krabičku šmoulinčích pilulek...

Tak dnes jen krátce, protože jsem tak unavená, že mi prsty po klávesnici vůbec neskáčou, nad každým slovem dlouho přemýšlím a když už mě něco napadne, má to něco společného s "dudlík jen na noc"... Důkazem je, že jsem včera večer nechtěla hrát s máti scrabble, ale vytáhla jsem věž, abych náhodou nemusela moc zapojit mozek nebo nepsala jako první slovo nějakou z mnoha zdrobnělin, kterými se to u nás teď jen hemží..."Dej mi ručičku Emičko, vím, že už jsi velká holčička, ale tady jezděj autíčka...Chceš suchej rohlíček nebo ho mám namazat máslíčkem?..."...

Žádné dítě není tak roztomilé, aby matka nebyla šťastná, když konečně usne. (Ralph Waldo Emerson)
- copak matka, ale já!

PS.: Ona není zas tak hrozná, to jen já nejsem zvyklá být celý den v pohybu;) Je vlastně docela normální, tříletá holčička a někdy je s ní docela psina, třeba když spí anebo když člověk neppochopí, že neříká doutník, ale doutík (=dortík)...

Žádné komentáře: