pátek 30. května 2008

Prosluněný detox s Toxique


Dneska je pátek. Jedu domů. Beru s sebou spolubydličku a odpoledne jdu miláčikovi fandit na fotbal. Venku je teplo a krásnou letní idylku kazí jen posekaná tráva. Konečně se mi vrátil hlas, takže si můžu prozpěvovat, mám se krásně:)
Gellner, Nabokov a to vše na červeném přehozu. Ve středu dokonce stačilo ležet na zádech, otevřít oči a mezi korunami stromů zářily teplé sluneční paprsky. Nakrmili jsme mravence, nechali jsme se poštípat od komářic, a jak jsme později zjistili, dokonce bylo nasyceno i jedno klíště. Jen ta tráva je zlá. Naštěstí už ji ale odvezli a je to o něco lepší. Dokonce jsem už včera mohla i chvíli předčítat já:)
Jinak to ale zas tak pohodové není. Keltové mi zabrali spoustu volného času a Bern spolu s průzkumem o vládní diskriminaci Romů taktéž. Pretzentace sem, prezentace tam...Dějepis, zeměpis, angličtina, čeština...uááá! Taky jsem zvládla nějakou tu slovní zásobu anglické chemie, zvláště pak ta slova, která mají něco společného s chromatografií. Budu totiž v pondělí s nějakým Angličanem odbarvovat onu obávanou trávu a oddělovat jednotlivá barviva. Chlorofyl a i b...a nejspíš si na červené paprice vyzkoušíme i nějaké ty xantofyly. To mě ale na rozdíl od zeměpisu a dějepis moc baví (Často však zůstávám nepochopena...zvlášť pak, když si před spaním pročítám shrnutí učiva o eukaryotických buňkách, místo toho, abych listovala ve Starých řeckých bájích a pověstech, o kterých budu zhruba ke konci příštího týdne vyprávět na hodině češtiny...).

Zítra ráno už vyrážím na dlouho očekávaný festival Mezi Ploty a jsem zvědavá, jestli to bude tak výborná akce jako minulý rok. Těším se, těším čím dál tím víc:) Doufám jen, že se nespustí žádný prudký liják a jestli má přijít nějaká bouřka, tak prosím před dvanáctou nebo po sedmé...;)

Přestože jsem velkou část tohoto týdne strávila prací do školy, pořád mám pocit, jako bych daleko více času proležela venku, proválela na přehozu s tím, co je před N...a vůbec...je to pěkné:o) Umím podle chuti rozeznat barvy medvídků Haribo, zachutnala mi pažitková Veselá kráva a vypila jsem snad hektolitr všemožných bylinných čajů.

Tento víkend prý chod celé domácnosti závisí jen na nebohé Máje, takže jestli se mi povede v pračce něco obarvit nebo srazit, dostanu huláka a pokud nechám otce vyhladovět, budu seřvána. Myslím, že tatínka pošlu do restaurace, protože chci být celý víkend v tahu a o miláčika se nějak postarám...bude to ještě zajímavé;D
Mamá si užívá někde s kamarádkama a divoce jezdí na kole od hospůdky k hospůdce, tatík před pár hodinami odletěl do Mnichova a miláčik se donudí ve škole a půjde si zakopat. Všichni se máme docela fajn:)
Prožívám myslím momentálně jeden z nejhezčích roků dosavadního života...:o) Souhlasím se spolubydličkou, že na tato léta budu ještě se slzami v očích vzpomínat. Minimálně na tento šťastný rok:) Pomalu vysazuji bílou dobrou náladu a ta přirozená stále nemizí, což je hezké a hlavně povzbuzující. Přemýšlím nad letním detoxem. Chemie je fajn, farmacie taky, ale nemusím ze sebe dělat pokusného králíka ani laboratorní krysičku. Stačí mi bylinky, vitamíny, stopové prvky...a dobře, jediná mírně chemická pilulka-ta šmoulinčí. Jo, a ještě budu s dovolením poslouchat Toxique...Jsou výborní!
Ach ano, Ty, jenž jsi před N...když se směješ, ale i jindy když jsme jen spolu, ještě stále občas cítím ty motýly v břiše:o)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ozvi se mi, co se děje? Míša

Anonymní řekl(a)...

We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
Your website offered us with valuable info to work
on. You have done an impressive job and our entire community will be grateful to
you.

Here is my webpage - low price auto insurance

Anonymní řekl(a)...

What's up colleagues, how is the whole thing, and what you want to say regarding this paragraph, in my view its actually amazing in support of me.

Here is my blog: Estimated Car Insurance (Http://Trilln.Com/Online_Auto_Insurance)