čtvrtek 27. prosince 2007

To jsme si zase užili světa:o)

Dneska je nejlepší den z celejch prázdnin a jsem si 100%ně jistá, že lepší už nebude... Ten, co je před N přispěl na jeho vydaření 99% a babi 1%...promiň babi, ale fakt jsem se na něj těšila...:) Nemohla jsem se dočkat, tak jsem si počkala o trochu dýl, ale určitě to stálo za to...
Na "návštěvě" u zadané to bylo moc fajn a v bytě se nám vážně líbilo...škoda jen, že to netrvalo déle. Oba jsme pak přišli na to, že nám bylo od začátku jasný, jak to bude krátký, a že to strašně rychle uteče... No, aspoň se zas budem mít na co těšit (snad ne jenom já, ale oba;o) ). Inu, vždyť nic nemá na postel! Pořád říkám, že postel je základ! Postel je nejlepší! Tyhle prázdniny v ní trávím většinu času a podle mé přímé úměrnosti, která funguje, cítím se lépe a lépe a méně lidí mi leze na nervy (to je zas úměrnost nepřímá...;) )

Už není co dodat, jen asi to, že jsem dneska po dlouhé době slyšela větu: "Jestli si neuklidíš, nikam nejdeš!", tak jsem si uklidila, jelikož sice bych stejně zdrhla, ale je pravda, že jak se tu pořád válím a nevětrám, protože nehřeje to topení, tak teda už ta postel vypadala šíleně a těch věcí, co jsem tady nahromadila za těch šest dnů taky nebylo málo... Ehm, když už jsme u těch šesti dnů...tak ještě celých 10! No, je to hodně, ještě nejsem ani za půlkou...přečetla jsem spoustu písmenek, dost jsem jich taky napsala a jelikož už pozítří jedeme pryč do pustiny, budu už psát možná jen na těch posledních pár stránek sešitu a číst povinnou četbu...a pro zábavu budu mít Ally McBealovou, juchůůů, ta výborná pani mi dneska přinesla celou první řadu!
Do školy se sice těším, ale zas už vidím, jak pak budu nadávat, takže i tohle má něco do sebe...;D...jen je to moc dlouhé, stačil by týden. Nebo deset dnů, dobře...

Nechci nic plánovat, viď Miši, ale tu chatu na Velikonoce zamluv a workoholika přemluv! Třeba to vyjde, já bych tomu i věřila:) Docela ráda...Mimochodem, ještě jedna zpráva pro Miši, ten s nímž jsi se vsadila, dostal basu k Vánocům...znamení? Že by ji tedy opravdu nakonec kupoval on? Mně by to vůůůbec nevadilo! Právě naopak!

Děkuji zadané, a děkuji tomu, co je před N:o) Byla to spolu krása:) (ano, já vím...ještě bude;o) )!
A děkuji Plössberčákovi, Chebákovi a Karlovarčákovi za PFko:)

Někdy začínám chápat malého Radovana, jenž je mým pravým opakem. No, je to ten Svěrákův zatvrzelý optimista až na půdu... Teď jen přežít ty hory. Na to by ten blonďatej kluk nakreslenej kluk z knížky řekl: "Třeba mi to zlepší astma, budu se víc těšit..." A Mája řekne: "To bude zase na Silvestra nuda, to bude nuda pořád, na horách je zima..." atd...to jsem celá já;)

Dneska už mi to nějak nepíše. Asi se pro změnu vrátím ke knize, ale předtím přečtu miláčikovi kus pohádky a dám mu pusu na brou noc...Slíbil mi, že mě bude ochraňovat...on je prostě výbornej!

PS.: Ten obrázek s zaslouží vaši pozornost...třeba ho aspoň zvěčte a přečtěte si, co je tam napsaný;)
...jo...a taky, když už jsme u toho optimismu:
I světlo má své stinné stránky., jak mi před chvílí řeklo jedno moje obzvlášť důležité labello;o)
-takže: Chytnu ten "retabol" nebo ne? Jak se znám, tak asi určitě, ale mám ještě 10 dnů na to, ho vyléčit!;)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Paty ses magooor!:D-ne bože, Májo, ty
No nic, za chvili odjizdim, tak se jdu balit.. Pokud budes mít chuť a možnost, tak napiš z hor, jestli ne, tak se hned ozvi, jak přijedeš.. :-)
Papa, měj se krásně, přezij to, a možná i užij..;-) Mám tě ráda..

Anonymní řekl(a)...

Paty ses magooor!:D-ne bože, Májo, ty
No nic, za chvili odjizdim, tak se jdu balit.. Pokud budes mít chuť a možnost, tak napiš z hor, jestli ne, tak se hned ozvi, jak přijedeš.. :-)
Papa, měj se krásně, přezij to, a možná i užij..;-) Mám tě ráda..

Anonymní řekl(a)...

To jsem teď někde viděla, ten citát s tim světlem. Jo, něco podobnýho bylo v Janě Eyrový. Mimochodem, je to blbost - možná až na ty anglický domy a stromy.
Se divim, že ještě máš co psát. Já, kdybych měla blog, napíšu tam "Co je vám do toho" a měsíc ho neaktualizuju... Je to hrdinské, psát sem takovýhle vjecy. Sice kódovaně, ale to neni zas tak těžký si domyslet...
No, i když - počet zláků, kterým číst tenhle blog nepřísluší, se snižuje s délkou příspěvků. Ha ha ha, je to dlouhý...
Tak na_skle.