úterý 25. prosince 2007

Distancuji se od Vánoc! ! REVOLUCE !


Tak teda dneska jsem se nasmála..., ale nebudu předbíhat. Ráno jsem výjimečně vstala o něco dřív, abych mohla "utéct" z domu...probudila jsem miláčika, který hned skočil doprostřed všeho toho lega a bylo mu jedno, že mu zvoní novej mobil...Ehm, takže jsem si dala babiččin štrůdl a už jsem běžela...PROTOŽE: Vánoce nejsou nic jiného než velká očekávání a zklamání...+jiskřičky v miláčikových očích (a kvůli těm bych přežila snad téměř cokoli;) ) a taky tento rok zlý pán; zmatená otravná paní (jak by řekla máti-bezcitná, bez vkusu a zlá); smutná mamá; hlasitý děda a nesvůj, ale přesto celkem nad věcí vypadající miláčik...a Mája zavřená ve svém pokoji...

U babi jsem se zas cítila jako doma, pomohla jsem jí s obědem (ona vaří úúúplně nejlíp, takže jsem jí to snad nezkazila;D ) a po dlouhé době jsme pokecaly:) - to mi přesně chybělo:) Nějak v této náladě si představuji Vánoce, jenže to se mi bohužel v nejbližší době asi nepodaří uskutečnit, takže...takže opět inspirace Fulghumem a jeho prvním Třetím přáním;) :

"Nechat něco plavat není totéž jako vzdát se.
Uznat prohru není jako být poražen.
Čestně ustoupit není totéž jako dát se na útěk.

„… - při ústupu postupuješ vpřed.“"

-nechám tuhle atmosféru plavat
uznávám, že jsem to tento rok moc nezvládla
ustupuji a nechám je, ať si to užijou

...třeba při ústupu na něco narazím a vpřed se mi půjde lépe než doteď?


Ehm, proč se Vánoce nemůžou slavit v kruhu nejbližších v pravém slova smyslu? Co takhle oslava v Trafice či v Nebi a s Miši, jako dnes? Složení jako na chatě by mi taky nevadilo;D...
S Miši jsme se nasmály, i když jsem kvůli jednomu důležitému svazku klíčů přišla o něco později... Náš nonsensový večer jsme si náležitě užily. Jedno kafe, druhý kafe, jeden toast, pak druhej...ehm, ještě něco, ale to se neříká a bylo nám fajn:)
Docela dlouho už to spolu táhnem a pořád žádný stereotyp. Někdy se až děsím, co to my dvě vedem za řeči. Jak dřív to bylo tak, že jsem plánovala já, tak teď jsem ta, co se téměř chytá za hlavu, když najednou slyším o tom, jak se to Míše s tím jejím workoholikem za dva roky strašně změní a jak se bojí manželství a stereotypu...inu, každý si tím musíme projít...Ehm, nejspíš to nemám ještě úplně za sebou, přijde druhá vlna:D Občas už ty návaly cítím. Krotím je, statečně;)

Miši, děkuju! Bylo to dneska výborný...a nejlepší bylo, jak jsem se začala smát na paralenu, když jsem ti v tý kose místo žvejkaček podala ruku..., ale teda, že ta tvoje byla ledová! Ještě, že jsme z tý porsche tramvaje, na kterou si všichni stěžujou, vystoupily.


PS.: Až budu velká, budu revolucionářka a nabourávačka tradic...!

7 komentářů:

Bordelka řekl(a)...

Tedy.. nevím zrovna, jestli Ti bydlení s Míšou svědčí:D Jako bych ty slova revolucionářka a nabourávačka tradic slyšela od ní:) běž na Deviantku:)

Anonymní řekl(a)...

Teeeda, dneska jsi mě fakt pobavila:-D Chytla jsem takovej výtlem, až se po mě celá rodinka podívala (babi, máma a táta;-) ).. To s tím, že se chytáš za hlavu, bylo naprosto trefný;-) Ne, já se budu krotit. .Plánovat nemá cenu:)
A jaký byl ten druhý dárek?:-)
No nic, zítra na tebe budu u Němců myslet a večer se ozvu já tobě, až zase budu bezpečně za hranicema.. :-) Nebo jako.. Napíšu ti, myslím, že to bude tak akorát stačit.. Kdyby sis našla pak chvilku, tak se ozvi:-) Mám tě ráda, myslím na tebe, Míša:-)

Maya řekl(a)...

Hele, moje spolubydlička je, Báro, nejlepší...;) Možná je pravda, že mě ovlivňuje, ale pouze k lepšímu...:)

Miši, už mi chybíš...úplně strašně jsem si to s Tebou včera užila:)
Tak se pak ozvi:) a užij si to v Drážďanech, je to tam krásný...teda, z Májina již zastaralého pohledu z roku 2005...z 10.prosince:o)
Zatial, zítra s Tebou večer musím mluvit a všechno Ti povědět...;)

Anonymní řekl(a)...

Zdrawim... To, co píšeš v PS: nemyslíš vážně, že ano?

Anonymní řekl(a)...

Éto vaše dělo.
Já nikoho k ničemu nepodněcuji. Některé tradice by se naopak měly striktně dodržovat, některé revoluce pro revoluci a demonstrace pro demonstraci a originality pro originalitu eliminovat. Lidi bez tradic a víry jsou prázdný a zoufale hledaj proč, tak píchaj. A pořád to nenachází, tak píchaj a čtou horoskopy. A furt jsou pahýly a stejně nevěří horoskopům, tak píchaj, fandí a bouchaj na Novej rok Megy. Zkouší to zaplašit chlastem a hulením, neuznávaj oslavy, jenom hledaj záminky, proč se ožrat, a přitom neví, jak důležitý pro ně oslavy jsou. Jinými slovy JÁ CHCI DO ROKU 1882...

Anonymní řekl(a)...

We are a gaggle of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your website offered us with valuable information to work
on. You've performed an impressive job and our whole neighborhood might be thankful to you.

my site; auto insurance estimator

Anonymní řekl(a)...

Remarkable things here. I'm very satisfied to peer your post. Thanks so much and I'm looking ahead to contact
you. Will you kindly drop me a e-mail?

Here is my web page; best insurance quotes