neděle 23. prosince 2007

Mája je v pokoji, nechte ji na pokoji;)

Tak Vám tedy přeji krásné prožití Vánočních svátků a hlavně rodinnou pohodu;)
-ano, to je ta super ohraná věta! :) Taky se tak těšíte, až ty prázdniny skončí??? A to je prosím teprv 23.! Neděle, což znamená, že ještě přesně 14 dní a někdy touto dobou budu už pomalu čekat na bus do školy...Hmmm, to je ještě daleko, co?

Zase se musí nechat, že minulé vánoční prázdniny jsem mohla tak akorát psát na linkované stánky, nyní již zcela plného, sešitu. A to ještě ne jen tak, kdy se mi zachtělo. V drncajícím džípu to šlo dost těžko. No a když uprostřed divočiny vypnuli elektřinu, tak to taky zrovna jednoduše nešlo... Teď si užívám počítače a internetu v nejvyšší míře. Také kvůli tomu, že už za pár dní odjíždím na hory. Do zimy, jakýsi zapadákov v Rakousku a ještě k tomu jen s rodinkou, a aby toho nebylo málo, jede s námi ještě jedna rodina se dvěma perfektně uječenýma holčičkama...Inu, bude legrace. Mája s iPodem v uších píšící tentokrát do nelinkovaného sešitu a čtoucí jednu knihu za druhou:D ...ne, opravdu se mi tam nechce...to zas budu nekonečně dlouho čekat, abych večer mohla napsat alespoň tu jednu smsku a komunikovat tak se světem. Myslím, že tentokrát kapesné padne na internet kavárnu, jenže se obávám, že zas budeme v nějaké díře a budu ráda, když tam chytneme ten signál na mobil... Ehm, no...nebudu zas tak pesimistická. Prý tyhle super dovolené na horách prospívají astmatikům:D Inu...když jsem byla napopsled lyžovat, tak jsem teda astmatu velmi prospěla (viď, Miši;D ). Budeš mi tam, Miši, chybět...s kým já budu chodit do místních drogŕií a papírnictví (a do Knaip a na luftung!) ? A s kým budu tropit neplechu?!:D

Dneska jsem s miláčikem zdobila stromek, což byl zážitek, protože jak Vánoce nemám ráda, tak co mi snad ještě víc vadí je, když moje moravská babička zpívá koledy a myslí si, že tím přispívá k rodinné pohodě a vánoční náladě...:/ a taky nemám ráda rozmotávání vánočních ozdob a všech těch slaměných řetězů... No, tak zdobení a jídlo a nějaká ta drobná pomoc v domácnosti, to byly asi jediné příležitosti, při kterých jsem se vyskytovala dole v místě všeho dění. Jinak jsem spokojeně zalezlá v pokoji, kde mi nejspíš nehřeje topení, protože už necítím nohy a vedle mě je rozvrtaná postel, do které každou chvíli vlezu a čtu a čtu...:)

Májina prázdninová přímá úměrnost: Čím více času proválíte, prospíte a proležíte o prázdninách v posteli, tím více si je užijete!
Otec by ještě dodal svou nepřímou úměrnost: ...A tím míň budete otravovat své okolí!
na to bych já pohotově dodala:
...nebo ono okolí mě...!

-tohoto se držím zuby nehty a nenechám si to vzít...jo, bouchejte mi na dveře jak chcete, ale vstanu stejně až v půl jedné a vyhrazuji si tak nanejvýš jeden den, kdy kvůli zvláštním událostem, jež jsou daleko příjemnější než ono válení osamotě, vstanu z postele dřív;)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Klídek, to přežiješ, já na tebe budu myslet:-)
Já vím, já vím, já vím!!:D Katapliktiko!:D (Bože, Vánoce na mě mají větší vliv, než jsem si asi kdy ochotna přiznat;-) )