neděle 28. října 2007

Miluju filmy a kvůli vedru větrám;o)


Mám takový pocit, že jsem plna energie na několik let dopředu;o) (ehm, s tím jak to teď se mnou je to, znamená tato věta asi to, že za minutu se můžu cítit absolutně vyčerpaná a neschopná dalšího přežívání...). Ve středu stačily asi dvě přívětivé věty a tatík souhlasil...když nepočítám to, že ho mátinka přemlouvala celý den a celou noc;) a on stejně nebyl nadšený..., ale co už, prostě mě pustil a já...myslím, že my všichni jsme si to náležitě užili:o)
Tolik času jsem snad ještě v životě válením (ve zdravém stavu) nezužitkovala;o) Bolí mě břišní svaly...taky ze smíchu O:-)
Zima nebyla, chata byla vytopena a ještě jsme větrali. Láska asi opravdu hřeje;o)

Jinak jsem se doma celý prodloužený víkend musela usmívat a být velmi pokorná a obětavá, jelikož jsem musela být vděčná a klanět se jim za jejich propustku. Dalo to zabrat, ale stálo to za to;o) Těch více než 24 hodin jsme využili velmi dobře, nečinilo nám to absolutně žádný problém;o) Jsem toho všeho stále ještě plná a myslím, že tenhle pocit by měl vydržet ještě dlouho:o)

Každopádně jsem se sem za plot těšila stejně, jako vždy. Po dnešní procházce Prahou, kdy se za nás asi otec styděl, protože se mu nelíbila moje kabelka a matčina bunda (+jeho rychlá chůze), takže šel asi deset metrů před námi a my jsme se za ním vlekli a obě jsme i s bratrem dělali ksichty, jelikož jsme se báli, že by nás mohl slyšet, tak jsme své antipatie vyjadřovaly neverbálně;) Všechno tohle předstírání dokonalé rodinky, jenž si vykračuje na nedělní procházku ukončila skvělá káva a čokoládový dort-dobře, nebylo to zas tak špatné, dokonce jsme spolubydličce přivezla i dva nové cukry do sbírky;)

Tento týden bude plný. Plný stresu, školy a snad i něčeho milejšího...jelikož jsem se vážně kromě toho žehlení a předstírání milé a hodné dost flákala, tak se mi to všechno nakupilo a místo toho, abych se teď učila historii hudby a připravovala prezentaci v angličtině na jeden z německých regionů, tak prostě musím psát, takže budu za chvíli zas nadávat, jak vlastně nic nestíhám...a blablabla... Vždyť mě tohle taky svým způsobem rozvíjí, ne? A i kdyby ne, tak mě to aspoň baví a je to takové odreagování...s tím se vracím k tomu, že jsem se poslední čtyři dny odreagovávala dosyta:)...blééé, nutí mě to k tomu něco dělat;D

Inu, tak se do toho asi dám...čeká mě toho vskutku dost...a stejně mám pořád tak plnou hlavu, že se nemůžu vymáčknout a furt to tady všechno tak nějak okecávám, že by snad bylo lepší napsat to na ony bílé stránky sešitu...pěkně z ostra;)
PS.: Moji rodiče stále žijí v předtavě, že jsem v pátek a v sobotu koukala na filmy a pila džus (bez vodky) a čaj (bez rumu)-ani vodku ani rum jsem vážně neměla:)...Miluju dčus a čajdu...zbožňuju ty domnělé filmy...;o)

Zapomeňme na dospělost a hrajme si. (Halina Pawlowská)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

doufám že ste nešli na rodinnej výlet do Palladia...

Anonymní řekl(a)...

Wonderful beat ! I would like to apprentice whilst you amend your website, how can i subscribe for a
weblog website? The account aided me a appropriate deal.
I were tiny bit familiar of this your broadcast offered vibrant transparent idea

my web site ... car insurance estimates online