středa 29. srpna 2007

Tak tedy hrrr na to;o), ale rozumně...však ona ještě kontrolka zabliká!

Před-předevčírem jsem se válela doma, brigádovala a nebyla schopna myslet na nic jiného než na nastávající den...pak přišel (ten den...a samozřejmě i další lidé;o) ), moc jsem si ho užila a zakončila Románem pro ženy, kde ta ženská, která dělá kickbox, bouchá do toho pytle, představuje si, že je to nějakej chlap a řve: "Všichni chlapi by se měli vykastrovááát!!!". Tak u tohoto filmu jsem se "družila" s mojí máti...Když tu nebyl otec, miláčik šel spinkat pod obrázky s krtečkem a já jsem baštila další meruňkovou přesnídávku, zapnuly jsme film a občas jsme se tááák nehorázně řehtaly...;) někdy jsme se jen tak pochichtávaly...no a pak jsme obě při prvním záběru na Sašu Rašilova vykřikly: "Ježiš no jo! Ten je přece krááásnej!"... No...dcera mé matky se ve mně prostě (bohužel?) nezapře...;) Někdy to není zas tak strašný... Vypozorovala jsem si máminy "stresový faktory"...Vždycky, když je doma táta (ať dělá cokoli, kromě toho, když sedí u compu a nevnímá a není na něj vidět;) ) a pak taky před jakoukoli cestou (čím delší má být, tím je to s ní horší...především, když musí řídit...). Tzn.: Předevčírem večer to bylo OK. Bez tatíka, s vyžehlenym prádlem a dobrým filmem..., ALE včera ráno jsem byla vzbuzena ječákem... Prý jako že za chvilku odjíždí, jestli bych jim třeba nechtěla udělat snídani a blablablablabla... No, tak jsem teda vstala (stejně zas odjeli o hodinu pozdějc), rozloučila jsem se s miláčikem, kterej ji pak musel snášet celou cestu v autě a udělala jsem čaj a kakao (máma stejně nesnídá, tak co jí je???). Pak jsem si lehla na gauč a v klidu znova usnula:) Pohodička, celkem;) S vyhlídkou včerejšího dne určitě:)

Protože: Včera ráno jsem vstala, hupla do sprchy, dlouho volala se svou spolubydlící (které tak prostě asi nepřestanu říkat...a to i proto, že by se mi tu pak všechny ty Míši pletly;) ), jedla cornflakes s jogurtem, voněla se, malovala se a šla na tramvaj...No a byla jsem celý den s Miši:) Pozvala mě k svátku do čajovny, do kina a na jídlo...no, ty jmeniny se vyplatí...a to i s tak ošklivým jménem, jako mám já....a to ještě k tomu slavím až v září;D Tak jsem jí tedy řekla, že si to přece nemůžu dát líbit, takže s jejím svátkem v říjnu to vyřešíme zářijovou oslavou podobného rázu, ale z mojí peněženky:)
Meruňková vodnice, ledovej čaj a citron s cukrem, Simpsonovi ve filmu, 2krát longer, kukuřice napůl, zmrzlina v Mekáči... spousta schodů do parku na lavičku, provětrání plic, z kopce dolů, knihkupectví, autobus, tramvajová zastávka, pošťuchování, zlomenej nehet, tramvaj, Malý Břevnov a pak teda Bílá Hora:) ...ten den se mi moc líbil:) I to točení kebule na gauči v čajovně…
Večer jsem zcela nečekaně vyrazila ještě pryč z domova…když už jednou nejsou rodičové doma, tak má černá ovce rodiny pré:) Jen ji z toho pak ráno trošku bolí hlava…přehnala jsem to:D, ale když ono se nedalo odolat, když jsem před tím dostala sladkej polibek na brou noc:o) A pak jsem si doma na celej barák zpívala Beatles tak, že jsem ani nemohla sníst tu polívku, ale zas jsem se nebála…, když jsem tady v tom baráčku sama, což se snad na nastávajících pár nocí změní…(alespoň na tu jednu;o) )

Nu a dnes jsem vstala a pobrigádila si, abych si mohla uvařit oběd a opustit Černou Díru:)…opět do čajovny, tentokrát na křeslo a na klín…s dýmem s příchutí mandarinky…Pak procházka Prahou i tou ulicí, co je za Kotvou, až se zas objevila lavička, která jakoby snad přišla naproti, protože před tím, než jsme se vydali zdolat všechny ty schody ke kyvadlu a cestičku Letenskou plání, museli jsme si ještě popovídat o tanci a dalším;) Nic, sny, zážitky a zkušenosti…taneční, zmrzlina (čokoládová;D ), fotoalba, lavičky, pusa sem-pusa tam, dým, černá košile…chjo, točí se mi z toho příjemně hlava…s tou výhodou, že vycházím z branky s úsměvem, a když se vracím se sluchátkama v uších, culím se na celou ulici, pobrukuju si písničku a dokonce část cesty z konečný poskakuju! No tak tedy hlavně žádný zbytečný „promiň“ apod…a ještě spousta takovejch pěknejch dnů, próóósííím:o) (a to přece vždycky zabírá, ne?;o) )

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No konečně, Májo! Že si taky užíváš života!!:)

Anonymní řekl(a)...

Jako první, když jsem to uviděla, mi prolítlo hlavou: Hele, neni to můj medvěd?:D
A že poskakování na ulici je super?:D Doufám, že jsi potkala co nejvíc lidí;)
Na mě vždycky divně koukaj:D
Oh! Darling!
She loves you, yeah yeah yeah!

Anonymní řekl(a)...

Nemam Tě rad.... bůůůůůůůůůůů... moje kou.....

Anonymní řekl(a)...

to Barusch: Já ti to všechno povím;)
to Miši: ...that I would love everything what You do...and I do hey, hey, hey!!! Juchůůů!!!
to Filípek: No taaak;) Já vim, žes´ mě nikdy neměl rád;)

Anonymní řekl(a)...

I blog quite often and I seriously appreciate your content.

The article has really peaked my interest. I'm going to bookmark your blog and keep checking for new details about once a week. I subscribed to your RSS feed as well.

Feel free to surf to my webpage - cheap car insurance in kansas