úterý 14. srpna 2007

Polojasno? Nebudeme to s tím nadšením přehánět... Letní sněhová bouře!

Tak dnes nic vyhroceného...že by? Nic zvláštního, jen pár dalších domluvených a předběžně navrhnutých schůzek s těmi, kteří mi chybí a po nichž se mi tak stýská...vyzvedla jsem si taky nové příbalové letáky na opravování, abych si na ta svá "prázdninová setkávání" taky trošku přispěla;) Opravuju příbalové letáky od šmoulinčích tabletek...těm mým jsem začla říkat "šmoulinčí", protože jsou modré a šmoula by je brát asi nemohl, takže musí být té ufňukané blondýny;), ale ty, jejichž tabulky nežádoucích účinků a jiné šílenosti opravuji, většinou podle popisu modré nejsou...mám za sebou jedny žluto-bílé a mám pocit, že další jsou světle hnědé potahované...ano, to byla přínosná informace, je mi to jasné;D, jen se mi nechtělo si tu zas v prvním úvodním odstavci moc výskat, jak to bylo skvělé a nebo naopak nadávat, jak to je čím dál tím horší...začla jsem tedy neutrálně, je to takové pohodové prázdninové...asi takhle si představuju odpočinek:) ...jo, mohlo by to samozřejmě být lepší...s XYem; bez brigády, ale s dostatkem peněz a třeba s nějakým tím hudebním festivalem...-jelikož moje rodina nechápe moji vášeň pro specifické druhy hudby, které si člověk většinou na E-dvojce neposlechne...:/, ale moc dobře vím, že bylo, a kdykoli znova může být, daleko hůř, takže jsem s dnešním dnem celkem spokojena:)

-ozvala se mi spousta lidí...takoví, od kterých bych to nečekala; tací, od kterých jsem to v koutku duše strašně moc chtěla čekat, dělala jsem si s tím hlavu a opravdu...a...sice krátce a ne nějak moc přínosně, ale OZVAL SE;)!!! (ne, nebojte, nebudu předčasně slavit, končí to většinou pak pádem, tak ať kouká, jak sám říkal, DOKAZOVAT...a nekecat, i když i to kecání někdy chybí...;) :( ) ...a pak se také ozvali ti, od kterých jsem kontakt očekávala, ale potřebovala jsem jenom upřesnění:) Mám tedy spoustu jistého i předběžného programu, nějaké ty záchytné body...a zjišťuji, že se bez nich cítím špatně, že je to přesně to něco, co jsem potřebovala, aby mi mohlo být tyto prázdniny i o něco lépe... Aby mi chvíli nikdo nic neplánoval a abych měla šanci si něco taky připravit sama a domluvit se s kýmkoli téměř na čemkoli:) -zase bych ale pro změnu neměla jásat předčasně, já vím...teď už si na tyhle věci dávám extrémní pozor...skoro jako na batoh v pražském metru;)
-a kamarádi pomáhají...zjišťuju, že se vyplatí udržovat si blízké vztahy a taky si uvědomuji, kolik lidí jsem poznala, a že to, že si je já pamatuji, ale třeba bych se jim asi neozvala, neznamená, že si mě oni třeba nepamatují:)-oni se mi totiž dokonce i ozývají:) Ano, i ti, s kterými jsem komunikovala méně, ale přece...a mám z toho radost:) Jedna zpráva stačí, člověk pak ví, že si na něj někdo vzpomněl, že na něj třeba někdo myslí nebo že by ho dokonce rád viděl:) U některých lidí mi to přijde samozřejmé (ale ono to samozřejmé vůbec není!!!), když s nimi mám takové úzké vazby a vztahy, ale jim to třeba tak nepřijde, takže je vážně moc milé, když se vám (nejen v těch chvílích podobných prozření, jako jsem nyní učinila já), ozvě téměř kdokoli:) Odpovídejte! Odpovídejte na ty obyčejné a obligátní frázoidní otázky:) Jednoduše, rozvitě, jakkoli...prostě odpovězte a při nejlepším se optejte taky:)!

Nejsem samozřejmě jen pozitivně naladěna, aby vám to tedy nebylo divné, napíšu zas něco, co mě napadlo při jednom icq rozhovoru...:
"Život je (prý) jako odhrabování sněhu" (občas bych k tomu ještě připojila: "ve vánici")...
-Člověk se o něco snaží a snaží, bolí ho z toho ruce a záda, mrznou mu uši, z mrazu ho někdy i rozbolí hlava a ten sníh stejně znovu napadne...pokud jste jednou jedinkrát líní a neodhrabete, sousedi si přijdou stěžovat a nebo napíšou anonymní dopis, že se rádi kloužou po VAŠEM neuklizeném chodníku (u nás v "černé díře" to tak vážně je...;D, až jsem se tomu minule fakt smála:D ) ...pak se taky může stát, že zrovna jedete na dovolenou, někdo si na VAŠÍ zasněžené a namrzlé části chodníku zlomí nohu, třeba zrovna ta roztomilá blondýnka od vedle...a pak VÁS celá ulice bude ještě půl roku pomlouvat a nesnášet...když máte dobré sousedy a jedete pryč, můžete se domluvit, že za vás odhrabou a vy pak třeba zas příležitostně za ně;) ...a tito, kteří s vámi mají dobrý vztah a nosí vám ochutnat vánoční cukroví a vy si od nich půjčujete sůl, když vám dojde a oni zas cibuli, když dojde jim, tak ti vám tu pochroumanou blondýninu nohu za zlé mít nebudou...to by se přece mohlo stát i jinde, ne? A k tomu, kvůli jednomu kousku chodníku si nemůžete vyjet na víkend do Krkonoš na lyže??? Na co by ten sníh jinak byl dobrý???
Našla bych určitě ještě spoustu přirovnání života a vztahů a stejně tak i všeho možného, k odhrabování sněhu...musím ale říci, že jsem po své babičce, která protestuje proti zimě tím, že nosí sandály a nekupuje si kabáty, takže se sama sobě divím, že jsem o tomto (zvlášť v Praze) depresivním období psala teď, když jsem dneska byla venku v tříčtvrťácích a sandálech a bylo mi fajn:) ...ano, je léto, krásné léto a já píšu o sněhu:D ...njn, třeba vám v zimě napíšu, jak je skvělé ležet na té pláži;), uvidíme...někdy si vážně myslím, že jsou všichni kolem divní, blázni a nemožní, jenom já jsem helikoptéra...:)


Mimochodem, děkuji stálým čtenářům za komentáře a děkuju za všechny ty pochvaly a děkuju všem, co se mi ozvali...:) Děkuji všem těm mojim dobrým, někdy i míle vzdáleným, hodným sousedům, kteří za mě čas od času odhrabou sníh a půjčí mi sůl...:) Snad vám to někdy oplatím nebo tak...:) DĚKUJI-další z těch podstatných;)

Žádné komentáře: