pátek 17. srpna 2007

Emoce se bouří...kde je plavčík?


-ta fotka, ta je ale krásná, viďte? ...Nějak jsem z toho na měkko...:´(

Tak teď hraje z rádia Pink...asi jsem divná, ale písničky ve mně vzbuzujou a probouzej téměř většinu vzpomínek:( Tak teda asi tak nějak podobně, jako minulý rok, opět Pink:´( Minulej rok to byly velmi smíšený pocity u jedný z jejich písniček...smutek, ale zároveň něco jako obavy s adrenalinem a zaslepenou radostí...Tento rok je to vzpomínka na minulý rok;D spolu s uvědoměním si toho, co se děje teď... Ne, nechci bejt ta, co se zas bude trapně snažit. Myslela jsem si, že to je přesně ta výhoda, jakou přináší můj momentální "stav"(dá-li se to tak nazvat...:( ), ale asi jsem se opět mýlila:( Nu, prostě smůůůla, smůůůlinka... Pěkně se to vyvíjí...tentokrát se jen chci ubránit tomu, že bych byla jakkoli aktivní... Dokázat co nejpřesvědčivěji, že mám svou cenu..., že jsem královna, čarodějnice a bohyně;) Njn, asi i kdyby to mělo (což asi dřív či později bude) bolet:´(

-konec vylejvání tý slaný vody na klávesnici, konec vyťukávání těchto podivně zoufalých písmen, slov, vět a souvětí...radši..."Big girls don´t cry"-to hrajou teď...jak příznačné:´( ;)

Vím, že on ví...a víc už tomu nepomůžu...ještě jsem ani nezaregistorvala, že by snad probíhala sebemenší příprava na záchranářský skok, takže jediné, co mohu udělat, je posilnit se a pořádně komunikovat s těmi, kteří se mi mimochodem ozývají daleko víc, než ten, od nějž bych to čekala... Je to smutné, je to lehké (pro druhou stranu), ale musím říct, že ti kamarádi mi vážně dělají radost:) Jo, jo...vždycky se najde něco, co pomůže zvednou náladu...:) - ehm, ano...kdyby tak ještě k tomu byl ten XY...

Předevčírem kino, včera park a "zkřečovatělá sranda v podobě buku", dneska nákupy a čajovna...tam všude se člověk dostane s kámošema, kteří nezapomínají:) Se všema jsem si náležitě prodloužila život, zvláště dneska...nepřetržitým smíchem...taky jsme ho pak společně pokrátili, ale nevadí...někdy umřít musim;D ...Prostě pro změnu DĚKUJU:) Že se ozývaj, že se s nima můžu smát, že jim můžu věřit, že mě vyslechnou, že se se mnou podělí o zážitky a ještě k tomu mi někteří nabídnou něco dobrého, zasponzorujou a nebo dohoděj brigádu:)

Ano, jelikož jsem včera velmi "ovlivňovala náladu" a dneska jsem se zas půl dne smála, ale teď zas moc myslím na to, co se to děje s tím, jehož fotky tady jsou... mám také smíšené pocity a není mi moc do smíchu, takže bych měla dělat něco uvolňujícího a na nic nemyslet, což při psaní ani tolik nejde...asi to pro dnešek vzdám...dneska je to vážně slabý a už nemam náladu...Publikuju tenhle pahýl, třeba to dokonale vyjádří, v jakém jsem rozpoložení a jak se cítím... Chjo, sluníčko vyjdi, bouřko přejdi, duho objev se...deštníku, nechci, aby na tebe pršelo...

Znovu rozpálit zhasínající lásku je stejné jako znovu zapálit uhašenou cigaretu. Tabák zjedovatí a láska také. (Gabriele D'Annunzio)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No nevim jak laska, s tim tuto zkusenost nemam, ale znovu zapalena cigareta je fakt hnusna.. ;) To nebylo moc povzbudivy, ze?:( Ale s tou cigaretou je to fakt..

Anonymní řekl(a)...

Nesouhlasim s citátem. Mám to vyzkoušený.

Anonymní řekl(a)...

Kuř doutníky, ty se daj znova zapálit a samy zhasnou...