úterý 31. července 2007

Jen a jen pro Miši, co nejblíže půlnoci;)


Moje milá Miši, teď bych Ti tady asi měla složit ódu..., ale jako největší pocta mi přijde, když na tvou počest udělám něco nezapomenutelného a neobvyklého...nenapadlo mě tedy nic lepšího, než napsat velmi velmi velmi krátký příspěvek na blog (alespoň tedy v tom virtuálním světě;) )bez zbytečných keců, čehož se jen těžko ubráním, znáš mě;) ...

Spolu to oslavíme, už se těším až ti popřeju a předám provokativně originální dárek:)
A opravdu jseš velikááá:)


Mám Tě moc ráda, děkuju Ti, co jsi pro mě za poslední rok všechno udělala:)


!Happy birthday!

!Zum Geburtstag viel Glück!

!Všechno nejlepší!

.
.
.

...a tři svislé tečky na konec;D...och, jak originálně neobvyklé;)
-ach ano, ovšem, mohlo to být kratší, viď?

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Děkuji ti moc, moje milá Marí:) Velice jsi me překvapila, tak krátký příspěvěk jsem oprqvdu nečekala;) To si budu pamatovat dlouho:) Jinak ti i já děkuji, že už můžu být tak velikááá a dožila jsem se s tvou velikou pomocí svých narozenin, i když upřímně řečeno, jsem to moc nečekala;)
Dík moc, mám tě ráda..

Anonymní řekl(a)...

Hello everyone, it's my first pay a visit at this website, and article is genuinely fruitful in favor of me, keep up posting such articles.

My blog post - car insurance quote comparison

Anonymní řekl(a)...

It is appropriate time to make some plans for the longer
term and it is time to be happy. I've learn this publish and if I may I want to suggest you few attention-grabbing issues or tips. Maybe you can write next articles relating to this article. I desire to read even more issues about it!

Look into my blog post - progressive auto insur