pondělí 16. července 2007

Bez hacku a bez carek...vazne ne schvalne...Zoufale volani o pomoc ...trojjazycne!!!


Tak a je to tady...myslela jsem si, ze uz to horsi nebude, ze Toskansko stacilo...a nejakej buh prazdnin se na me asi nahneval, takze jsem se premistila do letni skoly ve Vidni, kde bych se spravne mela ucit nemecky, ale ani jedno z tech deti, co sem prijeli zrovna moc nemecky neumi...Jediny, kdo tu umi nemecky jsou ucitele, s kteryma jsem jenom dopoledne, takze pomalu ale jiste zjistuju, ze mi dela problemy premyslet cesky a k tomu prepinat mezi anglictinou a nemcinou...

Stejska se mi tu, nemam se s kym bavit, protoze vsichni sem pijeli ve skupinkach...spousta Francouzu, Chorvatu a Madaru..., zadnej Cech...dokonce i Americani, Italove a Spanele..., ale nikdo se se mnou nebavi...nemaj proc, maj tu svejch kamaradu dost a se mnou by museli anglicky nebo nemecky a to je nejspis moc nebere...nedivim se jim, kdybych tu mela Misi, Jachyma...kohokoli cesky mluviciho, nejspis bych nevyhledavala nejakou osamelo Chorvatku nebo tak nekoho...

Je divny cist si po sobe text bez hacku a bez carek, zvlast, kdyz ho chci publikovat na blog, ale co uz...;) I ta klavesnice je v tyhle internetovy kavarne nejaka divna... Prvni pomoc mi poskytuje maminka meho spoluzaka...bohuzel ted uz ai byvaleho spoluzaka...urcite, ne asi, Majo:(

Na pokoji jsem s jednou Madarkou, ktera je docela fajn, ale stejne jako ostatni, skoro neumi nemecky, takze s ni se muzu bavit jenom anglicky je to takovy vynuceny..., ale aspon, ze se snazi...

Mno...myslim, ze me daleko driv nekam odvezou, nez tenhle "kurz" skonci...Obavam se, ze jestli nic, tak tohle urcite zanecha velkou stopu na mem dusevnim zdravi:/
Nemuzu se dockat Prahy, kohokoli, kdo bude mluvit cesky a se mnou;D a hacku a carek na klavesnici...a normalniho internetu...a...a...a....a tak;)

Tohle je takovy netradicni pisnuti, moc se mi nepodoba, ale v tom rozpolozeni, v jakem se momentlne nachazim, ze me nic lepsiho, nez tento zalosty vykrik vazne vyjit nemohl... Kdyby jste nekdo mohl, prijedte me zachranit, prosiiim!!!
POMOC, HELP, HILFE!!!

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Májo, nevím, jestli je to tím, že jsem toho od tebe už přečetl tolik
(mám za sebou stránky a stránky tvého textu, určitě jsem toho přečetl víc, než toho mám na svém blogu já celkem),
ale přijde mi, že tenhle článek je nějaký krátký...je to tak?;)

...ne, že by to vadilo, ale překvapilo mě to a zárověň potěšilo, že můžu přeskočit tak rychle k další stránce;)