sobota 12. května 2007

Může, s dostatkem trpělivosti, i něco líného být ponecháno běhu? A poběží to?


Je to takové teď v mojí hlavě všechno pomíchané...minulý víkend jsem k psaní neměla příležitost, ve škole zas chuť. Bylo toho tolik, co jsem si potřebovala tím, že bych o tom psala, srovnat..., ale vzhledem k tomu, že jsem nedělala absolutně nic, byla jsem ráda, že jsem byla schopna vyčistit si zuby a jít spát;) Přes týden přišlo plno takových maličkých krušných chvilek, záchvatů smíchu i úzkosti a nakonec ono očekávané shledání s Míšou:) Měla jsem spoustu poznámek mezi linkami. Do sešitu jsem posledních čtrnáct dnů psala pro změnu více než obvykle. Dokonce jsem si napsala i pár poznámek, co bych mohla hodin na net, ale pak z toho sešlo, takže se to všechno nakupilo až na dnešek. Ale naskytl se problém...v průběhu minulého týdne jsem dopsala jeden sešit a sem, do Bratislavy, jsem si vzala ten méně popsaný, téměř zbrusu nový...tentokrát bez linek. I v tom se už objevuje pár zajímavých poznámek...a ty, z toho starého zas příště, až ho budu mít u sebe...psala jsem ho od prosince do začátku května, takže je plný snění, zklamání, nářků, temnot, úzkosti, euforie...a dalších vykolejení horské dráhy-tedy spíš jen toho mého vozíčku... Ten novej sešit začíná zápisem z června 2006, který je už podle písma napsanej v nějakym divnym rozpoložení...dobře, nebylo to jen tak "nějaké" rozpoložení;) ...naštěstí už neni...teď je zas jiné...:(Dál už je až květen 2007..."Jak se to teď všechno vrací, tak aby byla aspoň nějaká jistota, když už jsem dopsala tamten sešit..."...je tam o tom, jak se těšim na něco novýho...přitom vlastně ani nevim na co a jestli se vůbec těšim:(... Má cenu začínat něco nového, když se člověk ještě nesrovnal s minulostí? V horším případě, když se ještě nesrovnal ani sám se sebou?...je možné, aby něco, co vámi naprosto prostoupilo, zůstalo když už, tak jen uvnitř? Jen v hlavě a pak takové ty motýlí pocity v břiše? ...a aby navenek nebylo téměř nic poznat? Nejlépe vůbec nic...? - "Nikdy jsi nebyla a naše seznámení proběhlo má milá před kinem, který není...nebylo nic, já jen kdybys měla chvíli, můžem si někam sednout. Nebylo nic, pár let jsme spolu nemluvili a předtím taky ani jednou... Scénář se nekoná, my dva ho nenapsali a někdo místo nás prázdnej papír spálil. Nic není, ani já ani tvý zlatý oči, jen jsme šli na biják, co nikdo nenatočil..." - písnička...jenom jedna taková písnička...:) :´( a já vztahovačná;) , ale je fakt dobrá...
...Na všechno se vykašlat a nechat to bejt, hlavně nic nevzdávat...co je lepší? Asi to nechám všechno nějak běžet...nic jiného stejně dělat nemůžu:( Jediné, čeho se bojím, že díky tomu, že to nechám běžet, ztroskotá vše na lenosti a podobném...:(
Jsem totiž neskutečně zahormonovanááá... Takže ještě něco: Pro příště respektovat heslo: "Nic se nemá uspěchat...":o( "Srdci neporučíš, vůlí ho neovládáme."

Kdy a jak se to moje věčné přežívání zastaví? Za jakých podmínek? Stačí se s něčím vyrovnat? ...a pak...Život získá větší smysl, získám jistoty a zaseknu se…po zaseknutí maximálně toužim. I díky tý mojí nekonečný lenosti, bych si strašně moc přála, abych si mohla na chvilku jen tak odpočinout...ne jako na prázdninách, ale tak nějak všeobecně dát volno hlavě a nitru...

Mimochodem:
Někomu je 19 a měl jenom dvě nebo tři holky...a někomu je 15 a měl jich asi dvacet;D
Trpělivost přináší růže... Někdy černé... Někdy někomu Černého... A někdy místo hořejš.ka spíš dno...A ještě jedna otázka z hodiny zeměpisu, která mě opět vytočila (ta hodina, ne ta otázka;) ): Má cenu žít, když v nic nevěříte? ...není pak lepší někde v koutě tiše zemřít?


Čas, který uplynul je náš, a nic není na bezpečnějším místě než to, co bylo. (Lucius Annaeus Seneca)

Čas je řekou, kterou by člověk tuze rád splavnil oběma směry. (Theodor Fontane)
Čas hojí, hladí a zahlazuje skoro každé minus života, a díky perspektivě vzdálenosti činí vše minulé krásnějším. (Marilyn Monroe)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Marí, vždycky má cenu žít.. Vždycky.. Narodila ses, abys žila.. A máš zemřít, až zemřeš a jak sama píšeš, všechno má svůj čas, nebo-li nic se nemá uspěchat.. A když už v nic nevěříš, věř v to, co já.. MÁ CENU ŽÍT. VŽDYCKY. Narodila ses, protože jsi měla, protože tě tu něco čeká.. Tak na to počkej a prožij mezitím všechno, co máš, i když to ne vždycky je lehké.. Ale ty to zvládneš.. A když už nebudeš moct, jsou tu naši andělé, kterým se jinak říká přátelé.. :-)) Neboj se o ně opřít a vyletět s nimi do oblak..

Anonymní řekl(a)...

Ale já vím, že mi moje duševní berlika vždycky poskytne oporu;) To my už tak navzájem děláme, že? Mám Tě ráda, Miši:)
S Tebou má cenu žít...jenom, abys mohla člověk každou minutou více a více těšit, překvapovat a udivovat;)
Tak spolu ten život nějak přežijem, v lepším případě i chvílema užijem...a poletíííme:o)

Anonymní řekl(a)...

tak jo, to beru.. :o)) Co lepšího bych taky od života mohla chtít, že?;o)

Michal Hroneš řekl(a)...

Náhodou jsem našel Tvé stránky na netu za účelem hledání daru, nebo spíše žehlicího prostředku na pošramocené vztahy mezi lidmi. Mám pocit, že prožíváš podobné období jako já a to, že stále něco hledáme, každého z nás každým dnem nějak spojuje a přibližuje. Chodil jsem 4 roky s holkou, takže ve 20ti jsem měl vážné vztahy dva:), odjela na 3 měsíce do Irska a s velkou láskou byl amen. Po roce je mi hrozně moc fajn, rád se dívám na věci kolem sebe a spoustu lidí říká, že jsem vyrostl a že je ze mě duší hezčí člověk(nechci si vyskakovat:) Nikdy to nevzdávej. Život je jen jeden, vážně. V uplynulých letech jsem přišel o 3 kamarády, v krátkím časovém úseku a chtěl jsem jim toho tolik říct. Nestihl jsem to a dneska bych dal všechno za to, abych se s nima mohl setkat. Život teče, nedá se zastavit a ty žij, protože zítra taky žádné nemusí být:)

Přeju Ti moc úspěchů a štěstí v tom co děláš a abys byla šťastná...

Michal
(blíže: www.mishush.blogspot.com)

Anonymní řekl(a)...

Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.
Look advanced to far added agreeable from you! However, how can we communicate?



my web-site - online life insurance rates