pondělí 2. dubna 2007

Po dlouhé době bordel, v jinak docela sterilně čisté hlavě...=ŠOK!


V pátek to všechno začalo moooc, nyní bych řekla AŽ MOC šťastně... Febio fest včetně KFC i žlutýho eM jsme taky prolezly, maminčiny moralizující poznámky jsem neposlouchala, zvládla jsem to v angličtině (a to hlavně kvůli tomu, že ten "průvodcovský" český překlad mě u tak vážného filmu docela dost rozesmíval...- představte si, že se dva hádají...žena s mužem..., žena má vysoký pištivý hlas..., zaječí: "Fu*k you!"...a do sluchátek se vám hlubokým, nevýrazným prostě průvodcovským hlasem ozve: "Zatraceně!" :D:D:D ...a tak dále;) ) a nakonec bylo všechno fajn...a mobil jsem měla nabitej v taštičce "našťaveno":) ...dokonce jsem si sama našťavená připadala...(všimnětě si příčestí minulého!!!)

Sobota, sluníčko, střecha, Siva...spousta "S" :) Dopoledne přijel strejda se s svojí švédskou hláškou: "Jseš zamilovaná tak, že lezeš po zdi a žereš cihly." - ehm, řekl mi to nejdřív švédsky a to znělo mnohem líp;D ...usoudil tak z toho, že když přijel, měla jsem nos u monitoru počítače a nepovídala jsem si s ním jako obvykle, když přijede po půl roce...:D Moji rodinní příslušníci mě dostávali i v průběhu nedělního odpoledne. Rodina z babiččiny strany je totiž plná výrazných, rozlítaných, zmatených a popletených umělců:), kteří mě všichni naposled viděli, když jsem byla "tááákhle malinká", všem "strašně připomínám mojí matku" a všichni do jednoho si myslí, že je ze mě "slečna navdávání, co má šmrnc"...mimo jiné se taky těšej, až jim představim "toho svojeho šamstra"...a to mě prosím někteří viděli po několika letech:D Příjemně mě překvapila teta, s kterou jsem si neskutečně podobná a od mnoha lidí jsem slýchala, že vypadám spíš jako její dcera...a to ne jenom vzhledově;) Můžu k ní přijet na víkend, uděláme si hezkej den, zajdem do hospody bude švanda...a to je prosím o šest let starší než moje máti...

...to jsem ale přeběhla k aprílové neděli dřív, než jsem chtěla...:)

V sobotu jsem si totiž udělala krááásné odpoledne a kousek večera s Miši...zakončené igeliťákem s cornflakesama jak pro psa a luftungem:), takže nááádhera:) Psy jsme nechaly doma a jely jsme do čajovny, kde jsem se nadejchaly spousty vůní, prošly jsme se po Praze a pak už jsme zamířily na předem vyhlídnuté místo, které se nacházelo dále od centra. Zdánlivě rušná čtvrť, ale připadala jsem si paradoxně jako na vesnici...tenhle pocit sice zrovna nemusím, protože ho mam za celej tejden vždycky plný zuby, ale tentokrát to bylo něco jinýho...ležely jsme na střešním valu jednoho starýho baráku a než jsme se tam dostaly, musely jsme slavnostně vkročit na vyšlapanou cestičku přímo vedle cedulky "Zákaz vstupu na střešní val" ;D
Dohodly jsme se, že si příště zahrajem na vandalačky a kdyby ta cedule nešla odstranit, tak ji aspoň překryjem hadrem...:), protože tam bylo tak příjemně, svítilo tam sluníčko, koukaly jsme na stromy plný ptačích hnízd a pro změnu jsme nevnímaly ten ruch...a tak okolo...
...slíbila jsem Miši, že tam nepůjdu s nikym jinym (zatim...)...doufám, že se k tomu neváže i to, že tam nepůjdu sama...nebo s mojí druhou osobností;)

V noci přiletěl bratranec, chtěl vyžehlit košili a já jsem pořád komunikovala a komunikovala pomocí všmožných prostředků...elektronicky, mobilně prostě všelijak... Po půlnoci jsem hned nalítlana aprílový joke, který vlastně ftípkem neměl býti, pak už byla oslava, přišla špatná nálada, cholerický pocity, odjela jsem do školy a dneska mam hlavu k prasknutí, poslouchám IPod...po včerejší komunikaci o něco víc uklidněná i o něco víc rozladěná s bordelem hlavě, ale zas komunikuju... Já vlastně nemam z čeho mít bordel v hlavě, to je pravda..., ale jsem zvyklá na takovou "sterilní čistotu", že mě i nepatrné smítko dokáže absolutně rozhodit...a to není dobře. Znamená to, že ještě nejsem venku z toho ošklivýho kruhu...blééé:/

Jsem zvědavá a k tomu zelená závistí, neskutečně rozladěná a podrážděná...na jiný vlně s náladou na samotu, sedla bych si na most...koukám na fotky a je mi smutně smutno...výkyvy...sebemenší smítko a stane se tohle...a ono vlastně ani smítko nepřišlo...Tak co se stalo??? Bojim, bojim...vždyť bylo všechno relativně OK!!!

Že by následovalo čekání? Čekání na tohle, na tamto, na támhleto...už by to chtělo se něčeho dočkat, nemyslíte? Já to vím!



Na citát se nenašel ani zbytek sil či nálady, takže něco pozitivního, protože pravdu radši nechci slyšet...tu tomu koňovi klidně nechám!


Něha

Být k druhému člověku něžný
vždyť to ale vůbec není běžný.
Je to spíš neobvyklý.
Být něžný, tak na to je málokdo zvyklý.

Lidé se jaksi lásce nenaučili...
Ve svých srdcích ji neobjevili.
A proto hledají všude možně jinde.
Ale takhle k nim to pravé štěstí nepříjde.

A tak jsou otrávení a znechucení...
a říkají, že láska ani není.
Ale ona je.
Ať si na to každý sám přijde.

Honza Volf. Ten, co neumí hrát golf.
Na Letný 13.12.2004

-ehm...povědomé datum vzniku;) , ale přísahám, že jsem si ho všimla až když jsem to přepsala!...a ta básnička je krásná...a nebýt mojí vztahovačnosti by byla snad ještě krásnější:)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

neboj dočkáš se:) sama bys to měla podvědomě tušit..:) Něčeho se dočkáš rozhodně..:))

Maya řekl(a)...

to Miši: TY o tom něco víš, viď?...1. jsem zvědavá!, 2. neprovokuj!, 3. zasloužim si to!, 4. řekni mi to!, 5.no tak, Miši!

...teď jde ještě o to, čeho se dočkám;)