středa 4. dubna 2007

Jak se hodit do klidu? Chce to nakopnout! ;)


Po tom, co jsem se včera dobila endorfinem a zaskotačila si na diskotéce, pofrčim zítra někam pryč s našima...Jsem doma, budu s rodinkou pět dní, ale už teď se těšim do školy. Ne jenom na XYna, ale tento krátký týden mi tam bylo fajn:), i když se mi tam vůůůbec nechtělo. Včera jsem si zatančila dojemný ploužák na moji oblíbenou písničku "Shoot the moon". Partnerku mi dělala Madlenka, ale nekomunikovaly jsme...Myslela jsem jenom na ty medový oči, jejich jiskřičku a věčný úsměv:o) Vlastně celé ty tři dny jsem byla jenom taková zasněná:o) ... jako v nějakém (nevím, jestli zrovna růžovém, ale hezkém...) oparu:) Proklouzla jsem těmi třemi dny bez škrábance, skončilo to dnešní "NIC" náladou, bohužel...

Téměř vyzvědačský týden, milé a pěkné asociace...z dědy a hrobu se někdy vyklubou potěšující a náladu zvedající myšlenky:) ...skoro jsem křísila spolubylící z astmatu, snažila se vybavit si, jak se ze zmateného stavu duše vymanit a nebo vymyslet úplně jinou metodu, jak se vzchopit, abych taky pomohla...doufám, že ze mě vypadla alespoň nějaká kloudná věta...nikdy se toho moc nedozvím...zrovna ona většinou chce, abych mluvila já...

Včera jsem měla pocit, že si někdo objednal mojí vraždu. To když jsem se plahočila lesem jenom proto, abych na konci získala, jak mi bylo již předem jasné, čokoládového zajíce (z takový tý nečokoládový sojový čokolády s kakaem v mínusu:/ blééé). Samozřejmě taky proto, že jsem musela, jelikož probíhala oslava Velikonoc. Všechno to zpravil ten večer, kdy jsem prostě na nic nemyslela a dělala jsem tanyny-tanyny;D

Chce to naplnit den... poslouchat hudbu, na kterou mám náladu; číst; zpívat; tančit; být sama, když chci; být s kamarády, když chtějí oni; pomáhat; opřít se; lehnout si; lenošit; odpočinout si; dát si do těla; udělat něco pro sebe; udělat něco pro ostatní; pomáhat; nechat si pomoct; udělat si radost; udělat někomu radost; dostat dárek; dát někomu dárek; zažít pocit z dobře vykonané práce (třeba škola); udělat něco, do čeho se mi moc nechce, abych přemohla sama sebe...když se mi chce smát, usmívat se; když se mi smát nechce, nepřetvařovat se...Najít si nějakou vnitřní hladinu a na té se držet, vyvarovat se stresovým situcím a napětí; být vstřícná, silná, hodná a na vlastních nohou:) Občas nebo i často něco napsat; k ničemu (a nikomu) se neupínat; najít svoje jméno a s ním i sama sebe a pak člověka, na kterého se můžete spolehnout...A potom to jde...
-problém? Nesmíte si hned jak to začne fungovat, myslet, že je všechno OK...stačí nepatrná věc, která vás rozhodí tak, že se nepoznáváte...a jenom existují jenom někteří vyvolení kolem vás, kterým je jasné, že jste tam, kde jste byli...

Něco vás ale vždycky musí nakopnout! ...potřebujete něco jako elektřinu, dobít baterku, zastrčit kabel do zásuvky, napít se živé vody nebo tak něco...
Tak vás jenom prosím, kdyby mi došla baterka, nakopněte mě někdo;)!

Štěstí nespočívá ve štěstí, ale v jeho dosahování. (Fjodor Michajlovič Dostojevskij)

-tak dosahuji a dosahuji;)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ale ale.. zase jednou optimistický text..:) zvedla jsi mi náladu:) Hele, jen tak by the way, co děláš zítra tak někdo od pěti odpoledne? Já jen.. chtěla bych a potřebovala s tebou mluvit.. Dyžtak se ozvu nebo se ozvi.. jak se ti bude chtíti;)

Maya řekl(a)...

to Miši: Když jsem tě tak slyšela, tak doufám, že ta nálada bude ještě lepší;) Uvidíme se snad v sobotu, zítra, jak jsem napsala, frčim pryč...ozvu se;)

...optimismus, to jo, ale nikdy se to nemá přehánět...taky jsem měla dneska(hlavně doma) krušné chvilky...a jsem zvědavá, jak se podaří zkazit mi náladu XYovi...vždycky se mu to nějak povedlo:(

Anonymní řekl(a)...

Neboj.. Všechno se obrátí k lepšímu.. Věř mi taky jednou;)

Maya řekl(a)...

to Miši: Ráda bych věřila, ale 1.jsem pesimista; 2.jsem pesimista a k tomu se špatnými zkušenostmi;); 3.radši se k tomu jednomu světlýmu bodu nechci upínat...o to pak bude jenom krásnější, že mě třeba příjemně překvapí;)
Těšim se na tebe:)