sobota 17. února 2007

Nefunguju!!!


Včera jsem večer koukala na televizi...
Nejdřív na jeden neskutečně psycho film "Telefonní budka" : "Zvoní telefon...a vy ho prostě MUSÍTE zvednout...a to ani nevíte, kdo volá...!"
-je to tak... Zvědavost převládá a ovládá rozum... Ten film byl šílenej, ale strašně se mi líbil...
Pak na páteční Ally McBealovou:o) ...když se Ally v zoufalosti opírala hlavou o stěnu a říkala:"Jednou se tomu budu smát, jednou se tomu budu smát, jednou se tomu budu smát!!!"-Podobných momentů tam bylo hodně...třeba:"...zejtra bude hodně náročnej den, takže bych se asi měla jít zabít..."
Ally má skvělýho "nejlepšího kámoše", kterej jí se vším poradí...a asi je do něj blázen...Vždycky si s ním úžasně popovídá, on je chytřejší a vtipnější než ona! A pak má taky spolubydlící, se kterou léčí splíny a konzumuje čokoládovou zmrzlinu;) S tim jejim "nejlepšim kámošem" začla chodit její nejlepší kamarádka (nikoli spolubydlící;) )
-Ally je mástryně;D Fakt mě baví...

Pak jsem přečetla ještě pár stránek knížky a probudila jsem se do podivné soboty...

Dneska jsem vlastně vůbec nic neudělala:( Přečetla jsem zas kus knihy, ale jinak jsem se tak nějak potácela ani nestála ani neležela ani neseděla...a kromě konzumace jídla jsem nedělala nic zajímavýho. Byla jsem veku s Miší, před tím jsem ležela na posteli a objímala polštář (jak veselé;) )... Poprvé v životě mě rozbrečela kniha. V pasáži, kde už je všechno téměř idylické, moje hlava přestala stíhat...asociace přišla a slzy s ní...Pak jsem se taky dneska před světem a sousedy ukrývala v mojem bývalém zahradním domečku pod smrkem, ale jinak vůůůbec NIC!
A zítra je neděle, jedu do králíkárny, neudělala jsem nic do školy a komunikace mi dneska moc nefunguje...vůbec nejsem ukecaná:D a moje nálada taky nefunguje, takže vlastně nefunguje celá Mája...

Kdybych psala dál, tak bych kecala strašný blbosti...(to nevylučuje, že to, co jsem psala předtím, blbosti nejsou;) )
zavíraj se mi oči, takže asi půjdu spát...to bude nejlepší...Přečtu si pár stránek, ulomim si malinkej kousek 88%ní čokolády a pokusim se vysvětlit našim, že se mi fakt nechce s nima bejt dole u tý nudný televize...:/

Mam takovej pocit, že by mi vůbec nevadilo, kdybych mohla tejden v kuse ležet v posteli...s občasným nahlédnutím na net, papírem a tužkou, knihou a sluchátkama...a telefonem...Maximááální lenost a neschopnost čehokoli...


Muž klame lépe, když mluví, žena, když píše. (George Bernard Shaw)

-jo! Něco už jsem věděla dřív...něco si postupem času ověřuji...

Žádné komentáře: