pátek 26. ledna 2007

Mno...jsem provětraná...(-)+(-)=+


Hůůůhůůů...hmmmhmmm...a tak...A padá sníh a tak...
Velmi stručná rekapitulace - Ráno pár kapek algifenu; pak pět hodin ve škole; když Mr. učitel zakřičel, odešla jsem ze třídy, aby mi nepraskla hlava; zabalit si věci, skočit do prádelny (2krát:) -přijel a vypadal dobře:) ) a rychle domů...provětrala jsem plíce, upekla jsem koláč, odhrabala sníh, kterého je u nás v Černé díře spousta...pár telefonátů a icq a hooop ven! Vyvětrala jsem plíce, pokecala s Míšou, vyvenčila s ní psy...zahřála se u nich doma, probrala všechno důležitý, zrekapitulovala všechno možné i nemožné a pak zmrzlýma ulicema zpátky domů...

S Míšou jsme dospěly k názoru, že matematická pravidla (bohužel) platí i na nás...a to se divim, protože s matikou jsem v koncích...a nevím jak ona:D Prostě mííínus a mííínus = PLUS - docela jsme se i smály, tak doufám, že jsem jí zvedla aspoň malinko náladu:) (to by byl na Máju docela úspěch...po tomhle tejdnu:D )A zítra spolu jdeme dělat andělíčky a pak se pořádně zkoulovat:) a tak...

Hmmm...v mojí neustále pobolívající hlavě nějak dneska neplujou myšlenky tak, jak by měly...nemůžu toho moc napsat...Jenom to, že kočička sedí vedle kamínku na poličce, ILICHYM a tak...Asi spíš zas nějakou básničku, i když ani do těch už se mi tolik nechce...díky těm depresivním Zdechlinám a pod., které mi přišly na mail:D ...
Je mi to nějak i jedno...jedno, jestli jsem tady nebo ve škole... Hlavně, ať už nikomu (kromě Míši) nemusim nic vyprávět, ať se mě nikdo neptá, co se děje, když to nevim...a ať nikdo nekřičí...
Uvařim si čaj do svýho hrníčku z Maříže...je hezky barevnej, srdce&srdce-FOREVER hrníček...ručně malovanej, Májou Máje...Májin:) A vždycky si o ně můžu skvěle zachřát ruce:)

Snad

Otočil jsem klíčem slova
v zámku mlčení
a vstoupil jsem
do předsíně
jejího nitra
Pojď dál
řekly její oči
ale zuj své svědomí
a svlékni přetvářku
je tam č i s t o
a t e p l o
Děkuji
až jindy
dnes jsem tě chtěl jenom vidět
ale až příště přijdu
vejdu rád
Snad

-tak snad...třeba...někdy...Budu trpělivá:)BUDU A BUDU! ...potom možná i bez masky...

Žádné komentáře: