pondělí 29. ledna 2007

(H)MMMM-Malá Mája Moc Myslí-HMMM...


Takže hned úvodem...blog je ve stádiu rozkladu... Jen tak se rozhodli změnit celej systém, a jelikož je ten můj blog docela obsáhlej, tak mi napsali, že to u těch větších blogů bude trvat dýl a prosej o strpení...No fajn, tak jo...mně je to jedno...Myslíte, že si to po sobě čtu???;)

Včera byla malá Mája rozebrána, rozpitvána...jako kdyby mě někdo svlíknul donaha, ale ten pocit byl ještě horší...Hlavně mi to pak celej večer a noc v hlavě šrotovalo a pořád dokolečka se tam otáčely ty věty, úděly a smíření...
Večer jsem si po několika hodinách usilovného počítání matiky, které se posléze ukázalo jako zcela zbytečné, když jsem ten test dneska stejně zvorala, lehla do postele a začla si povídat s mojí spolubydlící...Úvahy se mísily, šly jsme do hloubky, skoro nic z toho, co jsme probíraly, se nětýkalo školy...Bylo asi půl třetí ráno, pořád jsme měly o čem kecat, vůbec se nám nechtělo spát...a hlubokomyslné myšlenky o tečkách v životě nás potápěly (mě určitě) do zvláštní nálady... Někde vzadu v hlavě mi to všechno, co jsem ten večer vyslechla a nebo řekla sama, běhalo pořád dokolečka...a neustále jsem přemýšlela nad "proč" a "kdyby s kdyžema"... No...a tak se stalo, že jsme pak obě (u mě je to větší zázrak) mlčely...Spolunocležnice si myslela, že spim...(jinak totiž pořááád něco kecám-"hlubokomysleně"), ale já jsem s občasným pokašláváním ležela a snažila se spát...Jenom abych už ksakru nemusela na nic myslet...Stačilo! Fajn! Dneska jsem si zapřemýšlela dost! Aspoň tak na pár let dopředu...a teď už by si ta hlava mohla dát pokoj! No...kolem čtvrtý ráno jsem z toho usnula..., ale když jsem pak kolem půl sedmý ráno vstávala, bylo mi jasný, že se moje hlava ještě pořád nevypla...celou noc v ní něco lítalo jako křeček v kolečku...doteď se to nezastavilo...Už hraju i ty debilní hry na mobilu, jenom abych byla chvilku myšlenkama jinde...(nejlépe u barevnech kostiček a kuliček...:D)...

Smála jsem se ve škole, hlavně na dějepisu...bylo to fajn...všechno až na opravku z matiky a hodinu češtiny. Moje první nezasloužená dvojka z češtiny, která měla být jedničkou, ale to je jedno, když už se to na ty známky jakože nepřepočítává, že...no... Hůůůhůůů...urve mi to spánky a celou hlavu...je přeplněná, praská ve švech...ani nějak se mi už nechce psát...ani vybírat citát ani básničku...ani obrázek..., ale obrázek sem dám...a básničku nebo citát asi taky...spíš citát...Jéžiš, to jsem se zas k něčemu odhodlala....Big revolution;) a všichni kolem mě, včetně Máji, jsou jiný... a mimochodem, prej umřu na "Ach jo!"

...a když už se mi tak nechtěl hledat vhodný citát, našla jsem jich pro jistotu víc...

Slova jsou stvořena k tomu, aby zakrývala naše myšlenky. (Heinrich Heine)

-něktří to umí skvěle...a pak jsou ti, kteří to umí ještě lépe rozluštit a vyčíst pod sebemenším slovíčkařením velkou myšlenku...

Na nedotknutelnost se platí neúplností. To nejlepší, co ti mohu přát, mé dítě, je trocha neštěstí. (Francis Scott Fitzgerald)

Říká se, že děti, blázni a filozofové mluví pravdu. Proto se děti bijí, blázni zavírají a filozofové nechápou. (Niccoló Paganini)

-to se mi líbí...:)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

To mě jako maj zbít a zavřít z nepochopení? No, tak dík, no...

Anonymní řekl(a)...

všetko krásne k narodeninám prajem. veľa úsmevov a aby sa ti v hlávke motali len krásne veci :) všetko naj ;)

Anonymní řekl(a)...

Hi there! I just wanted to ask if you ever have any trouble with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks of hard work
due to no backup. Do you have any methods to protect against hackers?


Here is my homepage :: cheap auto insurance in houston tx

Anonymní řekl(a)...

Remarkable issues here. I'm very happy to look your article. Thanks so much and I am taking a look forward to contact you. Will you please drop me a mail?

Look into my web blog; local insurance