sobota 16. prosince 2006

On ví, jak na mě:( (:Vánocujem:)


To je pak těžký, když jsem nepoučitelná... Šťastná jak malý dítě, když mi někdo sic jedním slovem odepíše po několika měsících...dokázalo mě úplně zchladit, když se to zas převrátilo a byla jsem ta blbá, která zas psala... No...a teď, po několika měsících "něco jako omluva". Ne...nejsem na sms či icq omluvy a vážný věci...Jo, když je to lichotka nebo cokoliv, ale omluvy a takový věci...to neberu. Já blbá, naivní a hodná holčička jsem zas pookřála, když mi přišla po hodně dlouhý době smska...Na tom novym mobilu, kterej jsem po třech letech dostala, jsem pak nervózně začla vyťukávat odpověď...Jsem nepoučitelná...:(

Dneska totiž doma předčasně slavíme Vánoce...24.12. vám smsku nepošlu ani vám na ni neodepíšu, protože budu někde v Keni u zeber. 21.12. daleko přívětivěji než doma, oslavím Vánoce ve škole. Možná taky proto, že tam na mě snad nikdo nebude díky své nervozitě zvyšovat hlas. Ráda bych vám za celou mojí povedenou rodinku popřála hezké prožití Vánočních svátků...a víte co? Hlavně rodinnou pohodu:D
Moje máti
by vám popřála:"SAFARI!!! ...a hlavně musí bejt všechno dokonalý a ať vaše rodinka alspoň vypadá sehraně a šťstně...pěkně si ty děti vychovejte!" Můj otec by popřál:"Sterilní čistota je základ, flákejte se a sekýrujte všechny kolem sebe, když něco nepochopí, zařvěte...lépe si to tak zapamatují..." Můj bráška by vám řekl: "PlayStation!!!...a buďte tak prachatý jako jááá...nic neřešte...a tak..." A bych vám radila a přála:"Když vám není hej, utečte do malýho světa. Třeba za Hurvínkem! Klidně za sebou někdy zavřete všechny dveře a vrátka a prostě chvíli nekomunikujte... a pamatujte si, že i když teď třeba chcete nebo se cítíte bejt velký, jste maličký a to se vyplatí;) Nestyďte se za to, je to výhoda:)" Babička by asi dodala:"Když nejde o život, jde o h... a když se na to na všechno podíváš ze shora, je to titěrný a OK..."

U nás se dneska doma křičelo, brečelo, zvyšoval se hlas, řvalo se...přijela skvělá babička s úžasnou tetičkou, rozmazlená fňukající sestřenice a hodnej bratránek...Nic moc zvláštního...jako obvykle byl brácha nervózní. Stejně mám na Vánocích poslední dobou nejradši ty jiskřičky v očích, když vidí dárky pod stromečkem, to, jak se celej den třese a je nervózní...ptá se, jestli nezlobil a tak...To je kouzelný:) Můj bráška je kouzelnej:)Nakreslil každýmu obrázek...a ten můj je nejhezčí, heč!

Zítra zas povalim do školy, uvidim Míšu...na někoho se těšim ještě daleko víííc:) a snad to nějak všechno zvládnu...Po dnešním usilovném pomáhání v domácnosti, kdy mám pocit, že už snad bylo víc pomáháno mně, než že bych někomu pomáhala já...už snad zvládnu všechno (tím nemyslím psychicky...;) )

Myslím, že místo citátu dneska postačí pomyslná přání moje a mých rodiných příslušníků...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

"Sterilní čistota je základ, flákejte se a sekýrujte všechny kolem sebe, když něco nepochopí, zařvěte...lépe si to tak zapamatují..." ja bych to poupravil na "Sterilní čistota je grund, utěrka špunt, flákejme se od rána do večera a sekýrujme všechny a všechno kolem sebe, když něco nepochopí (Totiž nechtějí, jak jinak,že?), zařvěte...lépe si to tak zapamatují... a stejně je všechno špatně, pozdě, prostě nedostatečně mínus..."

Nechces fotra seznamit s moji mati? Padli by si do oka... 100pro!

Anonymní řekl(a)...

Aw, this was a really nice post. Spending some time and actual
effort to generate a really good article… but what
can I say… I put things off a lot and never seem to
get anything done.

Also visit my web blog :: cheap good car insurance -
-