pondělí 20. listopadu 2006

Trapný NIC a jeho oáza...


Tak se tady už zas zobrazuje pondělní datum..., ale tohle je ryze víkendově nedělní;)!!!

Přijela jsem sem, do oázy velkého NICky...Nic tady necejtim, nic mě tady "nebere", nic..., nic..., nic...
Dneska jsem poprvé hned po příjezdu zalezla do pokoje, a když nepočítám jeden vpád do spoldy (za účelem zjistit:"Je tu někdo?!?"), byla jsem v pokoji až do půl osmé, než přijel bus s těma, co nejsou tak blázniví jako já a raději zůstanou o 2 hodiny dýl v Praze...
Jinak...o dnešním večeru se dá říct "NIC". Nic mi nedal, nic mi nevzal, ničím mě nepobavil...když nepočítám velmi trapnou mini procházku za plotem. Jedly jsme kostky cukru a nevím, na co čekaly tamty dvě, ale já jenom na projití osoby "IJ". Takže pak už mi byla zima, opravdu trapné projití jsem měla za sebou, a ještě trapněji jsem zalezla dovnitř a koukala na trapnou soutěž v televizi...Oh jééé, jak já jsem jenom trapná...

Dneska jsem si po cestě z Bratislavy povídala s babičkou. Stejně jako při cestě tam, ale tentokrát o dvě hodiny déle, jelikož jsem nespala. Ona mi řekla svoje dojmy a pocity z víkendu, já jsem jí řekla svoje niterní prožitky z toho o den prodlouženého volna a došly jsme k tomu, že jsem se celkem držela, protože do mě bylo z otcovy i matčiny strany neustále rejpáno..."Aspoň si zažehlíš! Tady máš těch deset košil!", "Mohla by sis po sobě aspoň někdy uklidit!", "Klidně zavolám vychovatelce, ať zkontroluje, jestli máš zimní boty a jestli je mít nebudeš, tak tě z tý školy okamžitě vezmu, protože to svědčí o tom, že tam nemůžeš sama existovat!"...a řvali a řvali...(teď mě to úplně nutí napsat něco jako:"A dobře se jim řvalo...";D)Kde se ale jejich řev a neustálá kritika mojí osoby snášely nejlépe, to byla čokoládovna...Po procházce zmrzlou Bratislavou, kde jsem se stačila dozvědět něco o tom, jak jsem nezodpovědná sestra, když bratrovi nezapnu bundu (mimochodem, znám lidi, kterým když zapínáte bundu, oni si ji pak sami naschvál rozepnou-nevím jestli proto, že nemají rádi zapnutou bundu (u krku) nebo proto, že chtějí abyste ji ještě jednou zapnuli...;) ) a taky o tom, že řev je VELMI důležitou součástí výchovy, protože děti si s jeho pomocí daleko více zapamatují, jsou zastrašeny a bojí se... jsme se odebrali (i s babičkou, která si dala kafe:D ) do čokoládovny.
Všechny možné druhy čokoládových bonbonů ve vitrínách a vůně horkých čokolád...to ve mně evokuje něco dokonalého, ráj a tak... (ještě by to chtělo tu rodinu pohodu:D:D:D) ...Dala jsem si horkou 70%ní čokoládu, postavili přede mě šálek a já jsem si to maximálně užívala. Přesně v tu chvíli mi žádná ta pitomá rýpací poznámka nemohla zkazit tuhle ani vteřinku....Nááádhera:)
Po tom, co jsme v pátek byli ve firemním obchodě švýcarských čokolád Lindt a já jsem si tam koupila jedinou tabulku, kterou ještě k tomu šetřím jako překvápko, jsem se zabořila stříbrnou lžičkou do naprosto unikátní choco:)

A tak jsem si dneska zabalila všechny věci, snědla oběd, pohádala s s máti i s fáti a prokecala celou cestu vlakem. Přijela jsem sem, tady jsem si potrapčila a teď, takhle pozdě v noci, píšu na blog a strašně hrozně moc se těším, až se zas bude něco dít...V tomhle velkym nic bude zlomovej jeden den a pak víkend:) Juchůůů, víkend:) Konečně!!! Míša, akce, cokoliv!!! Prosííím!!! Ať už je sobota;)!!! A nebo aspoň úterý večer, kafe a čokoláda a oslava výročí!!! (trapááárna;) )Juch! Juch! Juch! Sakra, proč cejtim takový NIC! Už se mi nechce nic si doma žehlit (a to v obou slova smyslech!!!), žádný vztahy, protože chci bejt JÁ...řikám si, že se mnou nikdo nepůjde ven, protože mě všichni znaj..., takže se jim nemůžu divit, že se toho vyvarovávaj...


A s mámou? Mámě říkám...

Pláčeš pláčem nad cibulí
a umíš jen slibovat
a nemáš na tváři uhry
a nechceš mě litovat

Já pláču i bez cibule
nevím ale z kterých míst
duši jsem tu neviděla
o ostatním nevím nic

Teď však začínám mít jasno
a nemám to z tabule:
duše není žádné krásno
duše to je CIBULE

-přísahám, že tahle básnička vystihuje všechno! A dokonce i to, že jsem dneska musela loupat cibuli!!! Fakt!!!

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hele, Marie.. Co kdyby ses na všechno koukla optimističtěji?;) Já nevim, třeba hledala na všem dobrou stránku (všechno ji má) a nebo se třeba začala radovat z maličkostí.. Nevim, prostě něco, ale tohle už pomalu přestává bejt normální.. Teda já mám zrovna co říkat o normálnosti, ale neva;)

Anonymní řekl(a)...

joo, o milování maličkostí a radování se z nich toho vim.. třeba ranní záchvaty smíchu, když se mi rozsypaly na čerstvě vyluxovanou podlahu nerozpukaná zrníčka popcornu...
Nesměj se proto, že se to sluší, ale že Ti bude líp na duši:o)
Oo, vidíš, děláš ze mě básnířku=D

P.S - Nejsem si jistá, jestli Ti zas kývnu, až se budeš chtít se mnou dívat na Superstar. Budeš se totiž bavit nebo se budeš cítit trapně?! ;)

Anonymní řekl(a)...

joo, o milování maličkostí a radování se z nich toho vim.. třeba ranní záchvaty smíchu, když se mi rozsypaly na čerstvě vyluxovanou podlahu nerozpukaná zrníčka popcornu...
Nesměj se proto, že se to sluší, ale že Ti bude líp na duši:o)
Oo, vidíš, děláš ze mě básnířku=D

P.S - Nejsem si jistá, jestli Ti zas kývnu, až se budeš chtít se mnou dívat na Superstar. Budeš se totiž bavit nebo se budeš cítit trapně?! ;)

Anonymní řekl(a)...

Hey there! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers and starting a new initiative in
a community in the same niche. Your blog provided us useful information to work on.
You have done a marvellous job!

My blog post; get cheap car insurance quote