čtvrtek 23. listopadu 2006

Jéje, spolubydličné úvahy...a domů?!?


Tak jsem tady v té NIC oáze zase skoro pět dní. Zítra bych měla jet domů. Každopádně se budu muset sejít s máti, protože musim k nějaký doktorce..., ale obávám se, že to bude při nejmenším "velmi zajímavé". V úterý byla připravena čokoláda...nebyla uplatněna. Výročí proběhlo, takže už je to rok. Je pravda, že mi je teď pořád zima...byla jsem zahřívána, no;D ... Zařvala jsem si pod TÍM stromem v sadu, snědla jsem kus tý oříškový čokolády (v plánu bylo, sníst ji celou, ale něbyla chuť!!!-asi poprvé!...byla jsem tak vynervovaná, že jsem ani na choco chuť neměla:/ ) Bohužel jsem tedy v úterý ani na blog nic nenapsala, takže to, co jsem všechno chtěla, napíšu teď. Hlavně tohle: Chtěla bych se omluvit tomu, kdo sám ví, že je to pro něj...(i když to tu už asi nečtě...). V červenci ještě četl... V pátek 28. července06 jsem na blog napsala NĚCO, čímž jsem se chtěla dalšího NĚČEHO zbavit a současně NĚKOMU ukázat, že ho mám ráda...Mno...nevím, jak to zafungovalo na toho NĚKOHO, ale vím, že to bylo špatně, a že jsem to tak silně zas nemyslela...Takže: Promiň...já...zas jsem měla nějakej podivnej úletovej večer a divnou náladu a tak...to se sice asi nedá, vymlouvat se na tohle, ale nevadí. Nejenom pro mě by bylo fajn, kdyby komunikace tak ukrutně nevázla... (ehm...a to s tou komunikací vlastně může platit i pro toho NĚKOHO:D )

Na půl uklidněná, napůl zneklidněná...bojim se, jsem vynervovaná a vyklepaná. Domů se mi nechce, vůbec nevim, co bude...o tom ani nemůžu psát. Hádky se neustále stupňovaly a stupňovaly, až jsem to nevydržela, takže teď už se od toho distancuju a snad mi někdo pomůže začít všechno pomalu řešit...(jen aby se s tím smířili...)
Otázka: "Můžu pro tebe něco udělat?" Odpověď: jo, tak odpověď přišla..., ale nevím...stejně to nepomohlo, s tím totiž já nemůžu nic dělat...Fakt bych ale pomohla jakkoliv. Aspoň, že vím, jak na tom je (zhruba). A doufám, že bude brzo zas všechno trošku víc v pohodě. Snad tomu můžu věřit... Co jiného mi zbývá??? Ale snad malinko podporuju, no...i když...co já zmůžu? Jsem přesně ta pravá;D...Labilní osůbka...a ještě tááák ukrutně malinká. Ehm...byla bych moc ráda, kdybych si mohla aspoň myslet, že vykouzlím malinkou radost, že si na mě někdo vzpomene, a že trošičku podpořím...jenom bych nerada byla víc otravná, než milá...

V pondělí jsem uvažovala o vznicích:) Vlastně v menší, čí větří míře už nějakou dobu objevuju a nebo se je marně snažím poznat a najít...Skoro nevědomky, ale už dlouho...To, abych o nich začla uvažovat psaně, tak to ve mně podnítila diskuse ve třídě, kde jsem se dobraly k závěru, že všechny vzniky a počátky jsou strašně složité.
Takže moje vzniky:
  • Vznikal jsem já
  • Vznikají rodinné hádky
  • Vznikají různé teorie v mojí hlavě a drby kolem mě
  • Jeden určitý Vznik, na který jsem se dokonce ptala toho, kdo ho se mnou Vzniknul-ptala jsem se dvakrát...ani jednou jsme nedošli k žádnému závěru...možná, že to pro nás ani nebylo důležité, ale fakt by mě to zajímalo...
  • Vznik, který jsem uctila tento týden, ale sám o sobě Vznikl už dááávno před tím (zajímalo by mě JAK)
  • ...a spousta a spousta a ještě větší spousta dalších...

Středa odpoledne s babičkou, která byla smutná z naší rodinné situace, do ruky mi píchli žlutou zimnici (bolí mě ještě teď...), a pak jsem byla vyzvána nechat si taštičku na památku...a 99%překvápko snad potěšilo. Já jsem byla ráda a trošku jsem si oddychla..., i když teda nevím, jestli je zrovna teď čas na to, oddychnout si...řekla bych, že ještě zdaleka ne:(

Přehodnotila bych jeden citát: Je jednoduchý i těžký být sám, ale je těžký a nááádherný být s někým...

Mimochodem, co to znamená, být sám? Jo, nejsem sama, ale v tom jednom určitém smyslu jsem...

a TEN s TOU...a TÁMHLETEN s TÁMHLETOU...a TA s TIM...a TIHLE SPOLU...a se svejma divnejma a nudnejma kecama, slohama a úvahama...Třeba existuje KDOSI...chtěla bych toho KOHOSI poznat (slovo "kohosi" používám z úvahy mojí spolubydličky:), která tady mimochodem teď bohužel není:( )

Dlaší ze spolubydličných úvah:

  • Momentálně nemáme žádněj EXIT!
  • "Proč?" - tak to už moc lidí nezajímá...
  • Nutnost zakrývat všechno kecama-MASKA
  • Je těžké udržet si nezranitelnost...

SPLYNUTÍ MASKY S TÍM, CO JE POD NÍ...-bez masky nejde přežít, ale s maskou nejde žít!!!

Prospala jsem kus dne, byla mi zima...večer jsem si tak různě povídala, pozorovala a bylo mi pro změnu všechno jedno...Jenom se bojim... Uvařila jsem si čaj, vzala si noční obleček a mikinu...píšu...podpůrnou smsku na dobrou noc (pro mě podpůrná, tak doufám, že i na druhé straně:) ), na blog...do svojí hlavy...a přemýšlím...Co by kdyby...Jestli, když...Jak to všechno dopadne?

O kom je řeč?


Říká babička vnučce:

ty máš problémy

Říká vnučka babičce:

s tvou dcerou jich mám mraky


Říká babička vnučce:

s ní?to je typické

je s ní měla taky

-ale ona ta moje říká, že neměla...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nechápu.. ale pochopim.. snad:)

Anonymní řekl(a)...

I do not know whether it's just me or if perhaps everybody else experiencing problems with your website. It appears as if some of the written text on your posts are running off the screen. Can someone else please provide feedback and let me know if this is happening to them too? This might be a issue with my browser because I've had this happen before.
Kudos

Also visit my homepage; cheap california car insurance

Anonymní řekl(a)...

Wow, fantastic blog layout! How long have you been blogging for?

you made blogging look easy. The overall look of your site is magnificent, let alone the content!


Here is my webpage ... ma car insurance