úterý 10. října 2006

Rozesmátý a sladký život:)


Dobrá nálada vládne mojí mysli:) Dneska jsem se smála, směju se a doufám, že mi ten úsměv ještě vydrží:) Nevím proč...čím víc se blíží budoucnost, tím víc před ní cukám... Dneska mi ty ruce po klávesnici skoro vůbec nekloužou...
Uznávám, Marí´s head je těžká...pomalu praská ve švech, ale nějak to ze mě nejde ven. Všechno je to vevnitř schováno za hustou rouškou dobré nálady a všeho toho, co se tady děje...Neděje se sice nic moc zvláštního, ale je to na mě stejně moc. Moc úkolů, moc dotazů, moc testů, moc nepřátelských pohledů, moc divnejch lidí, moc ...moc...a prostě MOC....HODNĚ.

Přeplněná tím vším si pak lehnu na postel, bolí mě na spáncích a koukám do stropu. Psssycho... Fotky na mě koukaj ze všech stěn, neustále mě někdo vidí...jenom ten strop, do kterýho zírám je bílej. A pak se rozletí dveře a někdo řekne: "Májo, nemáš něco k jídlu?; Májo, můžu na comp?; Májo, půjčíš mi foťák?; Májo, nepůjčila bys mi IPoda?...Mááájóóó!!!" Co třeba: "Májo, půjdeš ven?; Májo, půjdeš pokecat?; Májo, já za tebe ty ručníky vyměnim...:D; Májo, já tě mám rád...; Májo, díky:)..."- tím nechci naštvat někoho, kdo mi tohle říká...mám asi vysoké nároky, ale předešlé věty se v poslední době v mém případě vyskytují daleko častěji... Třeba si to nezasloužím...co já vím? (ehm...nic;) )...
Já se směju na svět a on se na mě mračí...pořád se jim všem něco nelíbí...dobře, né všem..., ale je jich hodně, moc... Je pravda, že já se pár dnů směju na svět...předtím jsem se na něj smála občas, ale spíš mračila.

Začla jsem psát další "veledílo"...ukončila jsem to, co jsem chtěla z minulého roku a prázdnin. Díky zářijovým událostem ještě stále přemýšlím, že k prázdninám přidám ještě první školní měsíc...Stejně ještě musím k předchozím třem dopsat komentáře...Chce to komentovat s odstupem;) a hlavně se držet a nic neměnit v původních verzích všech dokomentů roku 2005 a 2006...to by pak přicházelo o to kouzlo:D

Lálalááá:o) Skvělá náladááá:o)


Na citát nějak nemám chuť...tohle zatím stačí:) Chuť mám spíš na všechno, co je sladký:D ...okolída, sušenky, gumoví medvídci...mňam:)Sladký život:)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Máňo, ty začínáš bejt stejně šílená jak já:D

Maya řekl(a)...

to Míša:...vždycky jsme byly strašný protiklady, ale něco nás spojovalo...tak tohle to bylo;)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj marie...jak se mas? JA SE MAM HEZKY A MAM TE MOC RAD ANI NEVIM PROC...ale lasce se neda porucit...proste obcas to na cloveka prijde a musi to ze sebe nejak dostat...MILUJU TE!!!

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Marie, rad bych dal svuj email abys mi mohla treba napsat jestli me mas alespon taky trochu rada...Opravdu jsi na me zapusobila...nevim jestli me znas osobne, ale ja tebe znam moc dobre....takze muj email je : kozanda@seznam.cz prosim napis mi!!!

Jan Kozanda

Anonymní řekl(a)...

jezis ja sem nadrzenej jako prase MARIE!!! pojd me uspokojit!! Pojd na to zlato, at to stoji za to!!!

Anonymní řekl(a)...

Hi there, I found your blog by the use of Google while searching for a comparable matter,
your site got here up, it appears to be like good. I have bookmarked it in my google
bookmarks.
Hi there, just become aware of your weblog
thru Google, and found that it's truly informative. I am going to be careful for brussels. I will appreciate if you continue this in future. A lot of other people might be benefited from your writing. Cheers!

Look at my homepage: Teenage Car Insurance