sobota 7. října 2006

Chvilka pauzy? Útěk z nervů a z vnitřního zmatku


Ve škole nic zajímavýho...jenom mi tam pak chyběl jeden rozesmátej obličej:)

V náladě, která okupuje mojí mysl již několik dní, vůbec nemám chuť psát tak nějak jako předtím...Nerozpitvávám tolik a nebo jo, ale ne tak často...víc věcí si nechávám "v sobě" v hlavě...Jenom doufám, že Marí´s head pak veřejně nepraskne...

Možná teď budu psát jinak nebo ne tak často...nevím, jak se to projeví. Vím jenom, že dneska ze mě nic světovýho nevypadne:D

Nával učení a já...Nemůžu se na to skoro soustředit...včera jsem ukecávala rodiče, aby mě někam pustili...NEPUSTILI. Nakonec jsem je ukecala na něco jinýho a měla jsem z toho radost:) Bylo to fajn:) Šla jsem s Madlou a spoustou dalších lidí na Břevnovský posvícení;D Celkem švanda:) (až na to, že mě málem někdo uškrtil ve strašidelnym zámku ;/ )...
Vrátila jsem se domů a cítila to podivný napětí...chtěj mi vynadat, nevěděj už vůbec za co.Nechci bejt nepříjemná, ale stejně nakonec jsem...

Chtělo by to pauzu. Vylejt všechny nervy do bazénu a chvilku je nemít. Pak se v nich třeba vykoupat, ale bejt nějakou dobu bez nich...
Pauzu všemu tomu ruchu kolem. Domů, do školy, domů, do školy...a to už ani nevim, kam se víc těšim...(kam se mi víc nechce?...)

Dneska tady byla moje Míša:o) To je vždycky jeden velkej útěk:) Jedno velký odreagování:) To mi tááák pomáhá:) Příští víkend zas chvilku s ní a všechno to vyléčí:)

Zítra zas do školy. Do nervů...a nebo z nervů? (jsou nervy doma nebo ve škole?) Těším se tam, těším se zpátky...Mám v tom zmatek...


Dneska jsem snědla víc zmrzliny než čehokoliv jinýho...ani nevim kolik, ale bylo jí hodně:) Mňááám:)
...ale...Kam se poděla moje "vypisovací" nálada??? a nebo jenom ta "psací"???

Domov je pro dívku vězení a pro ženu donucovací pracovna. (George Bernard Shaw)

-ehm...tenhle citát se mi móc líbí:D

Žádné komentáře: