čtvrtek 19. října 2006

Mno...tlustá čára za VŠÍM...nehodí se mi to do "happy" scénáře!


Kdybych měla okomentovat všechno, co se stalo od pondělka, tak bych to sice mohla shrnout pár slovy typu: "Všechno, ale teď už fakt VŠECHNO, je v háji! Roztomiloučká budoucnost v čudu:´( ! Bez babičky bych se prostě zbláznila...Moje maminka mluví jako personál školy...Ještě, že mám Míšu;) !" - negativno by tedy opět masivně převládalo...

Heslem tohoto týdne by mohlo být: "Kolik "nás" vlastně ve skutečnosti bylo?", "Babička mi zavolá i v půl jedné ráno!", "Už máte smůlu...Míša je zadaná;)" a "Už ani brečet nemůžu"...stejně jako: "Maska nasazena, zvykám si, snad mi to všichni věří...", "Jo, jsem "decentně zklamná a tak..., ale taky už chci bejt hrdá...a bojování si nechám na jindy..."

Prostě jsem přes všechno učení a řešení problémů "života a smrti:D" (chci se tomu sakra smát, i když to nejde;) ) neměla vůbec čas cokoliv napsat. Když jsem v neděli přijela, něco jsem cítila ve vzduchu, takže mě doslova obalila prapodivná nálada. K tomu jsem ještě byla sama na pokoji. Šla jsem tedy co nejdřív spát. V pondělí jsem zjistila, co bylo to ono ve vzduchu...byla jsem pořád ještě sama na pokoji, zatelefonovala jsem domů, kde jsem byla frázemi typu: "Hlavně se uč a sportuj, všechno bude v pohodě a dobrý..." přivedena k pláči. Uvědomila jsem si, že domov mě asi nepodpoří a po tom, co jsem si vyslechla vychovatelské řeči z úst mojich rodičů, byla jsem o tom 100%ně přesvědčena. V slzách jsem zavolala Míše, která je prostě Míša:o) Míša, moje Míša, je nejlepší. Vykládá mi o tom, co se kde v Praze a u ní na icq šustlo, zajímá se o to, co se šustne tady (občas si myslím, že jí to musí slušně pobavit (to, co se tady řeší;) ) a taky už musí být i znuděná:D )...Vždycky mě ale utěší...Vždycky mi poradí...MÍŠA NAVŽDY:o)!!! A u ní se tuhle větu nebojím použít (předpokládám totiž, že Grebík už se nám do života znova nepřiplete:) )... V půlnoci se uskutečnil rozhovor o cvocích, keří to nemaj v hlavě srovnaný (už ne s Míšou...), a když v půl jedné skončil jenom jsem si rvala vlasy a s hlavou v dlaních jsem si říkala, že teď potřebuju brečet, spát, jíst čokoládu, obejmout Míšu, promluvit si s babičkou, uvařit si kakao do půllitráku a pěkně si všechno uvědomit. Místo toho jsem objala polštář a v tu chvíli mi ještě víc vadilo, že jsem na tom pokoji sama. Ani jsem se nepodívala, kolik je hodin a zavolala jsem babičce. V půl jedné ráno mi naprosto čile zvedla telefon a vlastně všechno tak zlehčila, že jsem to i já, zatvrzelá citlivka, pesimistka a emocionálně nevyspělá puberťačka v tu chvíli nějak vzala a s babiččiným hlasem v uchu pomalu usnula... Úterý mi stačilo k tomu, abych se prokousala spoustou úkolů, zjistila, co mi všechno chybí, zanadávala si a snažila se stále ještě vyvrátit všechny černosti uvnitř hlavy... Včera (středa) bylo všechno skoro (protože teprve dneska to bude úplně) dovršeno tím, čemu bych předtím ani v nejčernějších snech nevěřila...všechno v pohodě...Mně už se prostě může stát všechno. Uplynulý rok bych nikomu nepřála...Ty hezký chvilky bych si totiž nechala pro sebe (uznávám, že jich opravdu nebylo zas tak málo) a ty ostatní bych až na pár opravdu podivně podivných dnů nepřála ani svému nejhoršímu nepříteli (blíže ho specifikovat nebudu:D)...

A dneska deska už jenom čekám až to všechno zase nějak dopadne. Nad stolem mi visí 5 plně popsaných kitičkoidních lístečků s tím, co bych měla všechno zvládnout do školy a já tady jen tak sedím a píšu...V hlavě si přehrávám přesně dva rozhovory. Jeden už dýl, druhý od včerejška. Jeden asi neuskutečním a nebo za dloho (a hlavně JÁ ho prostě iniciovat nebudu!!!) a ten druhý, ten uskutečním...těším se na něj, děsí mě, mám z něj smíšený pocit. Jedno o něm vám jistě: Nemůžu z něj nikdy vyjít jako vítěz. Vlastně ani jako poražený...Jenom jako zrádce nebo ještě něco horšího...Ale musím...MUSÍM...(I když bych měla plán, jak bych to udělala já, nemůžu a vlastně je pod mojí úroveň se vtírat a zatahovat do toho toho, kdo za to má určitě kousíček víc než půlku zodpovědnosti...)

Mno...jestli to chcete vědět, můžu udělat jednu velkou tečku spolu s opravdu tlustou čárou za prázdninami. Bohužel né za těmi výchovnými, ale naopak za roztomiloučkými...Zklamaná, naštvaná, stále nechápající a zhrzená..., ale taky s novou zkušeností, kterou jsem ale vůbec nemusela nabrat, protože mě do této slepé uličky zavedla na krátkou exkurzi dávno před tím babička. Ještě mě varovala!!! A já do toho spadla...mno...umělci, bohémové, ti, kteří si najednou začli věřit...
Nakonec z toho všeho minulého vyjde nejlépe ona osoba. Ona osoba považována před nějakou dobou zbožňovanou, za nejhorší, za takovou, že kdybych ji popsala, byla bych až moc pochopena, a to teď ještě nemůžu...

PS.: Ještě pořád mi celá ta situace není lhostejná...a teprve lhostejnost je pravým opakem...


Směj se a celý svět se bude smát s tebou!

Plač a jen nejlepší přítel bude plakat s tebou...
Směj se a jsi všech! - Plač a zůstaneš sama...

-mno...já myslím...("nemysli, není to tvým zvykem!!!")...já myslím, že i jo...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Máňo.. plakej.. a sama nezůstaneš.. to ti slibuju:)

Anonymní řekl(a)...

Minulá

Zapleť si do vlasů
koruny platanu,
zelená vílo.
Po kůře stéká sůl
z rány v níž zůstanu,
pro to co zbylo.

Stéká mi do hlasu
němá a bez chuti –
minulost bílá.
Věčnost dám na řasu,
na jedno mrknutí,
v kterém bys žila.

Znovu..