pondělí 11. září 2006

Mám novou plochu;D ...zvykám si;), ale nechce se mi...neumím mluvit:(bojím se!


Včera večer jsem si strašně primitivně pohrála s fotkama a utvořila jsem si novej desktop...mno...líbí se mi:D Vůbec by si nikdo nevšimnul toho, co je na něm pro mě podstatný;)...

A taky si tak nějak říkám, že bych se buď měla naučit mluvit nebo si urychleně začít zvykat...
Je to se mnou těžký:D Můžu si za to všechno sama a tatínek má vždycky pravdu...(bohužel, bohudík...)...někteří lidé mají jemu velmi podobné připomínky k mojí osobě...a nebo by s těma jeho zaručeně souhlasili...(bohužel?, bohudík?)...Nevím, nevím...


A hypnotizuju očima lidi, kteří se mě snažej nevidět. Ne, to zas ne...o to se nesnaží, ale momentálně mě fakt neřešej...(a nebo jenom tak někde pro sebe v hlavě a vůbec ne přede všema...)

Asi nejsem "normální puberťák", ale nemůžu vystát, když se domorodkyně z Bílé Hory, stejně staré jako já nebo i o něco starší, začnou rvát na oddílové schůzce, či po sobě dokonce hází svou obuví...A tak i dneska na první hodině češtiny s novou učitelkou, připadala jsem si jako vetřelec. Naše třída se OPRAVDU ukázala v "nejlepším světle".

Všichni už by s tím něco udělali nebo by o tom pořád tak neuvažovali a netrápili se s tím..., ale já mlčím...já neumím mluvit, já se bojím...Bojím se následků, bojím se mluvení, bojím se přímého rozhovoru...:/

Muže musíme milovat takového, jaký je teď, a ne jej milovat v naději, že zítra bude jiný, nebo navzdory tomu, jaký byl včera... (Barbara de Angelis)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ja to vidím, ja to vidím! :)))..na tej ploche :)
Zrejme ani netuším čoho sa bojíš a prečo..ale nemaj strach. Občas je ťažké robiť správne kroky, ale oplatí sa to..

Anonymní řekl(a)...

Marie? Proč se bojíš mluvit? TO nechápu:-(

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, měla jsem taky docela velké problémy s mluvením. Dost mi pomohla knizka Mluvte jako mluvci. Mrkni na její stranky www.mluvtejakomluvci, maj tam ukázkové cvičení na zlepšení vyjadřovacích shopností. Zkus to a třeba tě to zaujme. pa

Anonymní řekl(a)...

Thanks for one's marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you're a great author.
I will be sure to bookmark your blog and definitely will come back
at some point. I want to encourage yourself to continue your great
writing, have a nice day!

My site get an auto insurance quote online (http://cheapcarinsurance.jamescitycomputer.com/)