neděle 6. srpna 2006

Tušení, smutnění...


Dneska mám smutnou náladu. Extrémně smutnou a nevím proč... Není mi zrovna dobře. Asi jsem zas trošku nemocná, tak si vezmu ty svoje šííílený hafa prášků a půjdu si lehnout. Naštěstí teď už beru prášky ve vší počestnosti, ale když si vzpomenu, jak to bylo v dobách "dávno" minulých...radši se na to snažím nemyslet...
Ale abych to tady nezahlcovala pesimistickými hlody (protože dneska bych toho byla víc než schopná...), tak se asi dneska zas až tak nerozepíšu...

Dneska jsem měla strašnou chuť na čokoládu, takže jsem jí zase snědla kvanta a kvanta...Napsal mi někdo, na jehož mail jsem netrpělivě čekala (ne XY:( , ale co...aspoň někdo;)), takže...tak nějak...Pak jsem bohužel zas začla moc vzpomínat, přemýšlet, zamýšlet se...a spadla jsem do podivný smutný nálady...napsala jsem zas nějakou vícesločnou báseň pak jsem objala polštář (to už svědčí o tom, že mi je na nic:( -psychicky ) a hodinu spala...Naštěstí, protože jsem měla chuť, zas nevím proč, brečééét:´( a to se mi už dlouho nestalo...Mam ale pocit, že teď už to bude lepší:)

Tady je ta báááseň:

Tušit, či raději netušit?
Je mi smutno.
Je mi moc smutno.
A tuším asi tuším…

Tuším správně?
Snad ne…snad sním s ním správně.
Světlo na konci tunelu!
Svítí, svítí, svítí…

Smutná melodie…
Melodie duše.
Duše, která tuší.
Duše, které je smutno…

Chci být s Tebou!
Chci se smát!
Jak malá…
Jako šťastná!

Jenom jako,
Ale přece se smát!
Aspoň na chvilku zapomenout!
Zapomenout na ní.

Zapomenout na tu.
Na tamtu…
Na tamtu, které se bojím!
Přesně na ni!

A jenom tak být šťastná…
A jenom tak se smát!
S Tebou…
A vědět, že mě máš tak rád.


Z tý básničky všechno vychází...takže...nic víc už psát nemusim:) a ani nemůžu...nějak mi to dneska nejde...fakt mi neni moc dobře:(

Tak když toho tady nebude dneska tolik z mojí hlavy, připojím pár moudrých slov z cizích úst:

Miluje jen ten, co oplátkou nic nečeká.

-nečekááám, už nikdy nebudu nic čekat:(


Nejlepším lékem na lásku je láska.

-asi jo, ale ne vždycky...


Kouzlo první lásky je v tom, že nevěříme, že jednou skončí.

-JO! To teda:D To byl totiž ten pocit, co jsem cejtila...a poznali to i ostatní...(už nebudu tak odvázaně happy...vidim tu černou ošklivou tečku v budoucnu...)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Máňo, co je to s tebou, že už ti ani psaní moc nejde? Takové zvraty nálad, to není dobrý.. Ale aspoň jsi měla tu čokoládu, která mě dneska tak chyběla.. Tak aspoň něco:o)
A víš co? Nedělej žádný blbosti.. Radši napiš nebo zavolej a za pár minut jsem u tebe:o) Víš to viď?

Maya řekl(a)...

Dííík:)
Na Tebe je vžždycky spoleh...i kdybych byla na druhym konci světa, tak mi i ve dvě ráno pomůžeš...(a dokonce sama poznáš, že potřebuju pomoct;) )
s těma zvratama nálad si to dobře, hodně dobře vystihla...:( Nevim, no...dneska na tm nejsem zrovna nejlíp, tak třeba zas zejtra přijde zvrat...:/

Bordelka řekl(a)...

Tuším, tuším, doufám, doufám, že ta černá jednou opustí Tvůj blog;/ možná o tom nevíš, ale dosvědčím Ti, že si ¨tu barvu můžeš kdykoliv změnit! =DD

Maya řekl(a)...

To o tý změně barvy vim, ale mně se ta černá líbí...a taky mimo jiné se k tomu blogu (k obsahu) docela často hodí;)

Anonymní řekl(a)...

I couldn't refrain from commenting. Well written!

Here is my page best online auto insurance companies - jamescitycomputer.com -