pondělí 7. srpna 2006

Neutrální nálada přiklánějící se ke smutnění...(někdy se dokonce děje i to, co předpokládám;) )


Hmmm...vzbudila jsem se dneska podivně brzo (to se mi fakt nestává) a bylo mi blbě. Stejně jako včera večer, ale možná o trošku hůř. Nejdřív jsem ani nechtěla vstát z postele, ale to bych nebyla já, kdybych hned nezasedla k počítači. Stalo se něco divnýho...Oběhla jsem ICQ, mail i spolužáckou stránku, přečetla jsem si komentář na blogu a pak už jsem u toho compu nemohla sedět. Udělala jsem si čaj, vzala si jogurt a šla jsem si lehnout. I když bylo teprve půl deváté, tak jsem nemohla znova usnout.
Až pak jsem pocítila, že vlastně necítím žádnou náladu. Dokonce jsem nechala u postele ležet mobil a neměla jsem ho u sebe, i když ještě včera a všechny dny před tím, neodbytně jsem čekala na zprávy. No...nejspíš mi došlo, že stejně nic nepřijde:( (teda né, že by mi snad nikdo nepsal, ale...)S mojí neutrální až podivně nicnecítící náladou, odebrala jsem se k televizi a jako správný "závislák;)" hltala jsem každou blbost, co zrovna dávali. Takhle jsem si dokonale vymývala mozek, smrkala, držela se za hlavu a cpala do sebe brufeny a sinuprety.

Jelikož se teď moje nálada začíná konečně formovat, nazvala bych jí "vracejícně vpomínací a usmutněná". Je to se mnou podivný. Od včerejška to na mě zas všechno jde. Nepůsobí to sice nějak extrémně, ale je to cejtit...(Ne že by jste to snad měli pochopit;) - teď, když to po sobě čtu, tak si říkám, že to ani nikdo pochopit nemůže:D)...Uáááááá!!!Proč zas myslim na NĚCO, na něco, co je dávno někde v háji:´(?!? No, můžu si vybrat, buď budu myslet na tohle a nebo na to druhý NĚCO:o), co je pro mě jenom čekání a velkej otazník...
Předvídala jsem a předvídala a po dnešních očekávaných zprávách můžu říct, že moje včerejší básnička nejspíše alespoň polovičně platila pro oba dva výše zníněné "NĚCO" případy... Tušila jsem a o tom jednom už vím, že jsem tušila správně:( ;) doufala jsem, že se něco třeba změní (teda-NEDOUFALA JSEM, ale musím si teď sama sobě přiznat, že bych asi neměla až tak smutnou náladu, kdybych aspoň trošku nedouala, že;) :(? Nevadí, tohle je to poslední co bych teď měla řešit, prostě s M. už komunikovat nebudu (vlastně ani nevím, jestli bych chtěla...), a když jsem na to nemyslela měsíc, tak teď už to bude hračka;). Problém "NĚCO" č.2 - tam nemůžu dělat nic jiného než čekááát-a to já velice nerada;) - už od malička mi máma neustále opakuje, že jsem jak zimnice:)

Pozitivum na dnešku je, že i když bych to nečekala, dokázala jsem se pořádně rozepsat...teda, sice velice podivně, ale aspoň trošku-bohužel myslím, že to moc lidí nepochopí(nemyslím, jsem si tím jista)

Našla jsem úplně superhodící se citát (víc by se hodil k jednomu z předešlejších článků, ale snad si to domyslíte;) )

Nic nepodporuje vzplanutí lásky tolik, jako polibek, který nevede k ukojení a vyvolává sladké naděje:o)(o:

-jóóó;) (bojim se, abych se do těch nadějí moc nezažrala:( :) )

a ještě jeden:

Své city můžeme vyjádřit slovy, díly a tváří, ale stejně nikdo nikdy doopravdy nepochopí, co opravdu cítíme. Někdy to nepochopíme ani my.

-přiznávám, že teď fakt nechápu co k němu ještě cejtim...(ale něco tam sakra je!!!) A JÁ NECHCI ZROVNA K NĚMU NĚCO CEJTIT!!! (aspoň že tak:) - to totiž znamená, že k němu nic necejtim;) ) (pozn. teď nemluvím o XYovi!!!- o něm tady toho dneska až na "NĚCO č.2" nic není!!!)

A ještě něco;) S tímhle naprosto souhlasim: "Nejhorší je návyk na stálé štěstí."

A nějak mi nejde se z týhle FAKT DIVNÝ NÁLADY vyhrabat:( ...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Máňo? Co to s tebou je? Chvíli s tebou nejsem a ty už takhle jo?;o) Hele, víš o čem jsme se bavily? Čím dýl čekáš, tím...:-P A koukni na vaše;o)
Jenom nechápu, proč myslíš na M. Na XY ještě chápu, ale jinak ne..:o(
Doufám, že jsi nezradila a vyjmevala sis mozek tím, čím na kolech? Och, Luisi Mario! :oD

Anonymní řekl(a)...

*vymejvala

Maya řekl(a)...

A jestlipak Míšo ještě tušíš, že ses na ty příšerný telenovely chtěla koukat ty? :) Koukala jsem na Sedmé nebe;)
Já budu čekat klidně hódně dlouho;) (hele...nepochopila jsem to s tim: "A koukni na vaše...")
A na M. jsem dneska myslela ani nevim proč...(trošku vim proč, ale to ti pak kdyžtak povim...)
A XY okupuje mojí mysl stááále:o)

Anonymní řekl(a)...

We are a bunch of volunteers and starting a new scheme in our community.
Your website offered us with valuable information to work on.
You've performed an impressive process and our entire group shall be grateful to you.

my web page: cheap car in - -