středa 26. července 2006

Small brother mě vidí, small brother mi vidí do hlavy, small brother mi čte myšlenky...jako Míša:o)


Napřed jedna rada! Pokud vám stejně jako mně chybí "pravidelná dávka humoru pro nejmenší" (Hurvínek), není nad to, nastěhovat si do vašeho pokoje, stejně jako já, mladšího bratra. Když máte za bratra takovýho "mástra" jako já, tak to neni ani taková otrava;) No...a hned můžete každý večer poslouchat ten Spejblův libý hlásek:), protože u něj je přece pochopitelné, že chce před spaním slyšet pohádku, ne? :D No..., ale po pár podivných příhodách se začínám bratříčka i trošku bát;) On mi toiž čte myšlenky...jediné štěstí je, že o tom sám neví:) Uáááááá!!! Snad se to ani nedozví:D

Nejenom, že se brácha změnil ve většího čertíka a svými jízlivými poznámkami a vtipy mě už občas přivádí k šílenství, ale když po výbuchu nervů přijdu na to, že měl vlastně i trošku pravdu...(a samozřejmě o tom nemá ani tucha;) ), tak se leknu, co řekne příště...
Máma se ho zeptala, proč jsem vstala tak pozdě, když říkala, ať mě vzbudí, než přijede...On na to odpověděl: "Nemoh´ jsem jí vzbudit! Asi se jí zdálo o XY (těď zaznělo to jméno!!!)" No...měl pravdu, fakt se mi zdál sen a nechtěla jsem být vyrušna. To by nebylo to nejhorší, ale ten sen byl vážně o XY :D:D:D Mnóóó...a pak,když chodí po bytě a nahlas si prospěvuje jména XYnů...leze mi mráz po zádech, kde to všechno bere...
Říkala jsem si, že je to náhoda, ale po několika dalších jeho vydařených pokusech, jsem se včera večer málem zadusila chipsama, když z něj vylezlo, že je Maruška zamilovaná, jenom o tom nikdo nesmí vědět:D

U bratříčka je to pro mě docela nepochopitelné, u Míši to chápu o malinko víc... Ta na mně pozná všechno, bez toho, že bych cokoliv řekla...Jsem zvědavá, co brácha vytáhne příště. Ještě, že snad nikdo netuší, že má vždycky aspoň poloviční pravdu;) ....netuší to nikdo, kromě Míši:o)

Příbuzné nám uštědřuje osud. Ještě štěstí, že přátele si můžeme volit sami. (Julian Tuwim)
-to se k tomu dnešnímu písnutí celkem hodí, ne? A je to pravda!!! :o)

Na fotce je můj velectěný bratr;) Vypadá na jasnovidce? Nevim, nevim..., ale sebevědomej je dost, to jo:)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

I read this paragraph fully on the topic of the resemblance
of hottest and preceding technologies, it's remarkable article.

Feel free to surf to my site :: buy car insurance policy online