čtvrtek 27. července 2006

Meaning of "prázdniny" and my family;)


Po tom, co jsem včera psala o mojem "mástrovskym" bráškovi a jeho jasnovideckých začátcích, hned mě přesvědčil, že byl ten článek na místě. Moje maminka začala vyprávět jak jinak než o golfu (je určitě šťastná, že nalezla naší společnou řeč, ale golf v jejím podání mě už začíná omrzovávat...když je to taky pořád;) no jo, chytlo jí to, zažrala se:D). A jak tak vyprávěla a vyprávěla, vypustila z úst něco o turnaji, na který příští týden půjde. Zeptala jsem se, jestli můžu jít taky, když jsem ještě mladší kategorie. Ona na to, že mám hole jako každá ženská, tak proč bych nemohla. Na to můj bratříček vystřelil jednu ze svých více než trefných poznámek: "Máš hole jako POŘÁDNÁ ženská, tak tam jdi!" (Samozřejmě, že to slovo "pořádná" použil proto, aby mě naštval, ale spíš mě dojal:D) Dostalo mě to...přesně tohle sousloví (bez golfové tematiky) jsem slyšela přesně, ale na den přesně před týdnem:) a brácha u toho, to vím zcela určitě, nebyl:) No, začala jsem se neuvěřitelně smát, máma to nechápala (jako ostatně často:D) a brácha byl asi dost rád, že se jeho poznámka shledala s takovým úspěchem;) Co bude dál? Bude všemohoucí Honzíček tlumočit celé rozhovory a fráze, které nikdy nevyslechl???BOJIM,BOJIM!!!

Když se mě doma pořád a stále ptají na to, jestli nechci náhodou vstávat dřív (tzn. dřív než v sedm), abych si zajela na golf a nebo podobně bojkotují systém prázdnin, nevím, jestli pochopili to, že se chci vááálet!!! Vždyť mám na všechno dost času! Když máme ve dvě odjet na bazén, nic se nestane, když odjedeme až v půl třetí, pokud tam na nás nikdo nečeká...-to je můj názor. Názor mojí rodinky, přesněji řečeno mojí maminky, je opačný. Vyplatí se vstávat v sedm, aby si člověk užil den (nevím, co bych pak celý den dělala-podle ní nejspíš uklízela a žehlila a nabízela svou pomocnou ruku v domácnosti...;) ) a času je tak ukrutně málo, že na sebe budeme ječet, když něco nebude přesně na minutu. Hlavně, že jí pak baví využívat den a čas ve dne k tomu, aby byla na někoho naštvaná, říkala mu, co je zas všechno špatně...a uplatňovala svůj prázdninový VÝCHOVNÝ program...(Rozhodla se, že když mě nemůže vychovávat přes rok, musí to dohnat o prázdninách. Všimla jsem si toho sama, ale když mi to pak ještě řekla, nevěděla jsem, jestli se mám smát a nebo plakat:D)

Včera večer jsem se koukala na Ally McBealovou...bylo to hezký:) A když pak Ally řekla: "Je tak hezký, že jsou spolu, strašně jim to přeju, ale je mi pak ještě víc líto, že jsem sama. Je jednoduchý bejt sama, ale daleko hezčí je bejt s někym. Vždyť je přece nádherný mít někoho, koho miluješ, a o kom víš, že miluje tebe!" Hned jak to řekla, zacpala jí kamarádka pusu čokoládovou zmrzlinou:) Ta její kamarádka mi připomínala Míšu. S Ally jsem se pro daný okamžik ztotožnila já. Nakonec takhle ještě dopadnu...budu se krmit čokoládovou zmrzlinou, a myslet si, že tak zaženu žal...BOJIM,BOJIM:( Celej ten díl byl takovej hezoučkej...bylo mi jí líto:D

Zase se mi zdál podobnej sen, jako předešlý dvě noci...jsou to hezký sny, ale strašně živý...asi bych se jich měla nějak urychleně zbavit, protože se bojim, abych jim nezačla přehnaně věřit...(pak to se mnou vždycky špatně dopadá...).Přistihla jsem se totiž, že už sním i bez toho, že bych spala. Včera jsem poslouchala IPod a u každé z 15ti písniček, které jsem stihla přehrát, jsem si utvářela v hlavě videoklip a nebo aspoň kdo z 5ti lidí mně známých (kamarádů...a více:) ), by je mohl zpívat. Vyšly z toho patvary o mojem dosavadním životě a událostech minulého školního roku (hlavně těch posledních 3 měsíců...a toho co se děje teď...). A sním nejenom u písniček. Nesním jenom o tzv. "mojem koncertu", ale i o tom, co se všechno může stát...pak si vždycky řeknu, že se to stejně nestane, a že bych konečně mohla začít myslet realisticky...No, mám hlavu v oblacích, ale je na ní závaží, který ji neúprosně táhne dolů...to závaží je můj rozum:´(

Zase se neubráním dvoum citátům...

Nejopojnější jsou ty sny, sněné s otevřenýma očima. (Pierre Corneille)

-no, taky jsem si všimla...a jak jim zamezit? A zamezovat jim vůbec?

Pokud jste i stavěli vzdušné zámky, není vaše práce ztracená, když si pod ně postavíte základy. (Thomas Carlyle)

-A jak poznám, že jsou ty základy natolik pevné, aby vydržely rozplynutí těch zámků?

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nemá zmysel prestať snívať. Aj keď je potom realita omnoho ťažšia. Ale tie momenty, kedy ju v snochy riadime my sami stoja za to :)
Aj ja rada snívam pri hudbe..Mám rozbehnutý príbeh, ktorý sa rokmi trocha mení :). Tiež si mnohokrát hovorím, či nie je lepšie žiť len v realite, ale prišla som na to, že sa to nedá! Nedokážem nesnívať :)

Anonymní řekl(a)...

I am truly glad to glance at this website posts which contains tons of helpful information, thanks for providing
such information.

Also visit my web site; cheap auto and car insurance