pondělí 17. července 2006

Happy!!! ..., ale budu ještě někdy tááák moc happy??? (jako: tak bláznivě a odvázaně...bez rezerv;) )


V mojí nynější "nebezpečné zamilovanosti" se dosti vyžívám, ale i když jsem po dlouhý době veselá a móóóc šťastná, tak jsem si všimla toho, že nevim, jestli ještě někdy půjdu do něčeho tak po hlavě, bláznivě jako před tím... Mám pořád rezervy...bojím se... Nevím, jestli je to dobře nebo ne, ale měla bych s tim něco udělat, protože i když jsem si to nechtěla připustit a už to fakt neřešim, nechal na mě ten poslední půlrok i jinýma očima viditelný stopy... Asi se o sebe trošku bojim...:(
No nic...budu se s tim dál se všim prát;) MILUJU TENHLE ŽIVOT:o)

Jinak...doma stále stejná hora domácích prací, ale dneska jsem byla venku a jsem z toho fááákt móóó happy!!! ;) Tohle by mi asi nikdo nevěřil (nebo možná někdo:) )

Říkal, že všechny cesty někam vedou,
že hory ční až do mraků,
že všechny strasti jednou přejdou,
že svět je plný zázraků...
Kdo to tvrdil?Kdo si za tím stál? Musel to být blázen....
NEBO MILOVAL

...tak na tohle mám poněkud rozporuplný názor...(Co bych napsala před měsícem a co teď :D )...no asi na tom něco bude;)

CARPE DIEM + ADRENALIN

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Wow that was unusual. I just wrote an really
long comment but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that over again.
Anyway, just wanted to say fantastic blog!

Feel free to visit my web blog commercial trucking insurance